Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Service-ervaringen

This site may earn commission on affiliate links.
Na de reparatie van mijn Renault Zoe kreeg ik hem gewassen en gestofzuigd terug.
Mijn trouwe S heeft gisteren nog eens een bezoekje gebracht aan het Sec Aartselaar.
Klacht was een trilling, maar deze blijkt nu veroorzaakt door de niet-Tesla (Brock) velg:oops:
Toch netjes gewassen en gestofzuigd terug gekregen.



(bijna vergeten te vermelden;) : ook een grote onderhoudsbeurt laten doen - hij was er nu toch).

En een P90DL als vervangwagen meegekregen.
En dat was double fun : voor het eerst sinds langs nog eens uitgedaagd door een brullende Porsche aan de stoplichten op de E34 in Assenede. Bovendien had ik ook net 2 passagiers die nooit eerder Tesla hadden gereden.:D:D:D
 
ABA92BDB-F2C9-411D-8988-D894E0D7886C.jpeg
Vorige week naar SeC Lissabon geweest, met de X. Voorassen begonnen nu wel heel erg te trillen.

S ochtends vroeg gebracht, meteen de nieuwe SuC in Alcacér do Sal geprobeerd. Midden in hilbillie omgeving maar de manager van het tankstation kwam meteen vragen hoe ik het vond en zijn restaurant aanprijzen.

Prachtige (...) Mercedes B diesel gekregen (bijna geen andere brandstof voor huurauto’s beschikbaar in Portugal) en lekker op pad gegaan.

15:30 telefoon, kom maar ophalen, assen nieuw en meteen geuncorked. Dat scheelt een slok op een borrel zeg!

Het ziet er niet uit bij deze Sec maar schijnt dat ze eind van jaar een nieuwe vestiging krijgen.

Service goed, zeer vriendelijk en snel gefixed. Op naar de volgende 20.000 km!

Edit: was ik nog vergeten, de rechter witte X is 8 maanden oud en heeft al 85.000km gereden waarvan 40% met een zware trailer. Had al wel een nieuwe motor maar verder geen problemen.
 
Last edited:
Ik kreeg onlangs woensdagochtend vroeg toen ik naar mijn werk wilde rijden de melding dat het niveau van de koelvloeistof te laag was. En inderdaad, er lag een flinke plas koelvloeistof op de garagevloer.
Even na openingstijd, tegen beter weten in, SeC Amsterdam gebeld. Werd onmiddellijk doorverwezen naar Den Haag of Rotterdam. Omdat Duiven voor mij veel dichterbij is, uiteindelijk die maar gebeld; was wel een enorm lange wachttijd voordat ik iemand aan de telefoon had.
Initiële reactie: "Alle leenauto's zijn al gereserveerd; dat wordt dus lastig". Na enig intern overleg: "Kom maar rond 13:00 langs, dan gaan we kijken wat we kunnen doen".
Na analyse bleek er een lek in de radiator te zitten; die moest vervangen worden en was niet op voorraad. Toch een leenauto meegekregen; een Jaguar e-Pace diesel, dat was wel even wennen, maar beter dan niets.
Donderdag tussen 18:00 en 19:00 kreeg ik een belletje; de radiator was binnengekomen en ze gingen hem er die avond nog inzetten. Vrijdagochtend om 8:30 kon ik hem weer ophalen.
Dit alles onder garantie.
Ondanks de grote drukte wat mij betreft een uitstekende service.
 
Zonet een kleine negatieve en grote positieve ervaring met Tesla Lissabon.

Ik was halverwege om mijn model S op te halen (260km enkele reis) toen bleek dat hij toch niet klaar was omdat er een draagarm niet binnen was.

Toch maar doorgereden voor een “goed gesprek”.
Heb ik een P100D meegekregen voor de tijd totdat mijn eigen S 85 klaar is. :eek::eek:

Hierbij wil ik ook meteen terug komen op mijn eerdere opmerking, dat een S niet stabiel is boven de 200, dit blijkt toch per versie wat verschillend te zijn. Een P100D heeft er geen moeite mee. :):)
 
Zonet een kleine negatieve en grote positieve ervaring met Tesla Lissabon.

Ik was halverwege om mijn model S op te halen (260km enkele reis) toen bleek dat hij toch niet klaar was omdat er een draagarm niet binnen was.

Toch maar doorgereden voor een “goed gesprek”.
Heb ik een P100D meegekregen voor de tijd totdat mijn eigen S 85 klaar is. :eek::eek:

Hierbij wil ik ook meteen terug komen op mijn eerdere opmerking, dat een S niet stabiel is boven de 200, dit blijkt toch per versie wat verschillend te zijn. Een P100D heeft er geen moeite mee. :):)

Pffff fanboy. ;)