You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ga naar een andere Sec. Vandaag in Rotterdam geweest. Wat een verademing na mijn bezoekjes aan Amsterdam. Is natuurlijk maar een eerste kennismaking, maar so far so good.Ga vandaag weer bellen. Gelukkig heb ik de banden op dit moment niet nodig...
Iemand tips?
Tsja, Rotterdam is uiteraard beter dan Amsterdam.Ga naar een andere Sec. Vandaag in Rotterdam geweest. Wat een verademing na mijn bezoekjes aan Amsterdam. Is natuurlijk maar een eerste kennismaking, maar so far so good.
Naar verluid neemt Tesla de klantenquêtes, inclusief de opmerkingen die daar gemaakt worden, erg serieus. Of dat nog steeds 100% klopt of niet, het is wel een redelijk objectieve maatstaf voor de kwaliteit voor de complete Nederlandse organisatie en de verschillende Service Centers. Daarom altijd invullen, inclusief ongefilterd je eventuele kritiek.
Mijn persoonlijke ervaring is dat er in Amsterdam letterlijk om een positieve waardering in de enquête werd gebedeld. Daarnaast belde Den Haag naar aanleiding van een negatieve beoordeling direct voor een toelichting. Dit lijkt toch te duiden op een koppeling tussen de enquêteresultaten en de Key Performance Indicatoren van de service-organisatie.
Werken ze beide - weer - bij Tesla?Mijn schoonzoon is nu Tesla Ranger geworden.
Regio: Waasmunster -Gent -Brussel.
Wat moet je nog meer hebben
Enkel opletten dat ik niet op mijn bureel in panne sta. Sint Niklaas is een andere regio
Bedankt voor je openhartigheid hier, maar toch denk ik dat Tesla die ook zou waarderen. Hoe moeten ze de dienstverlening optimaliseren als de feedback van klanten gefilterd wordt? Gefilterd door de klant zelf of door de service organisatie maakt dan niet uit.Ik heb ook gehoord dat ze die klantenenquêtes heel serieus nemen, daarom dat ik daar niet eerlijk wat kritiek op durf te geven omdat ik schrik heb dat die mensen dan te hard gaan aangepakt worden
En die ene keer dat ik echt ambetant was en wel eens ongefilterde kritiek ging geven, hebben ze me geen klantenenquête gestuurd Als ze je er geen sturen als ze weten dat het negatief gaat zijn, dan krijgen ze natuurlijk niet veel negatieve reacties Nog erger was dat hetgene waarvoor ze schrik hadden, ik hen niet kwalijk neem en niet over zou klagen, maar dat ze banden wisselen en die voor de zoveelste keer meegeven met een veel te lage bandendruk op, daar had ik wel graag eens uitgebreid over willen klagen
Bedankt voor je openhartigheid hier, maar toch denk ik dat Tesla die ook zou waarderen. Hoe moeten ze de dienstverlening optimaliseren als de feedback van klanten gefilterd wordt? Gefilterd door de klant zelf of door de service organisatie maakt dan niet uit.
Gisteren voor enkele opleverpunten in Duiven langs geweest. Ik merk dat het op de service enorm druk is, ook gezien de vele auto’s die er staan.
Toch doen ze er alles aan om het soepel te laten verlopen en met aandacht de besproken punten op te lossen. Complimenten voor de mensen van de service in Duiven!!
Dit hoort dan weer in het andere draadje ;-)Toch nog een weg te gaan:
- Gisteren zou ik worden teruggebeld over vloermatten, is niet gedaan.
- De achterklep staat te diep afgesteld. Opnieuw klep afstellen en beschadiging zou gepolijst worden. Beschadigingen zijn nog duidelijk zichtbaar. Bij afhalen auto niet gemeld. Kan ik er weer over beginnen.
- vandaag de auto gewassen, zie ik dat de plastic afdekking in de frunk niet aanwezig is. Ligt waarschijnlijk nog in Duiven.
Maandag maar weer een bellen.
Dit hoort dan weer in het andere draadje ;-)
Dan blijft dit draadje positief
Toch nog een weg te gaan:
- Gisteren zou ik worden teruggebeld over vloermatten, is niet gedaan.
- De achterklep staat te diep afgesteld. Opnieuw klep afstellen en beschadiging zou gepolijst worden. Beschadigingen zijn nog duidelijk zichtbaar. Bij afhalen auto niet gemeld. Kan ik er weer over beginnen.
- vandaag de auto gewassen, zie ik dat de plastic afdekking in de frunk niet aanwezig is. Ligt waarschijnlijk nog in Duiven.
Maandag maar weer een bellen.
De vraag is alleen wanneerPositief nieuws: vandaag toegezegd door een medewerker van SEC Duiven: alle genoemde punten worden opgelost.