SofaSogo
Member
Afgelopen woensdag tijdens onze vakantie in midden Italië, bij onze vaste stek op het platteland van de Marken. Lekke band, grote schroef erin.. Tesla service gebeld met de vraag hoe ik het het beste kon aanpakken.. Binnen twee uur teruggebeld. Ze hadden al een reparateur in Fano geregeld, autoambulance was onderweg en idem nieuwe band uit Tesla Milaan. Daarna belde Tesla Milaan om te melden dat ze de kosten voor het vervoer van de auto naar Fano voor hun rekening namen (!) - hebben op mijn verzoek ook nog even met Fano gebeld om aan te geven hoe eea werkt met een Tesla.. Betaalde uiteindelijk alleen voor nieuwe band (rechtstreeks naar Tesla) en het er op leggen in de garage. Echt Tesla top-service ! M'n auto is van sept 2013, 152.000 gereden.... welk automerk doet dit Tesla na ??
View attachment 192052
In Spanje ook een achterband kapot gereden. Anderhalve dag voor de terugreis. Gelukkig zat om de hoek toevallig een Euromaster. Die had binnen 12 uur een set Michelin's Pilot Sport 21". Piepte hem wel even zo net voor vertrek. Had zelf besloten omTesla maar niet te bellen. Beetje bang voor de kosten maar ook voor de reactie 'je bent wáár met een Model S??, what were you thinking..'. Jou post lezende had het prima gekund. Wat een topservice heb je gekregen. Hoop dat ze dit kunnen blijven volhouden.