TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Service-ervaringen

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by ebullio, Feb 4, 2016.

  1. SofaSogo

    SofaSogo Member

    Joined:
    Aug 22, 2013
    Messages:
    575
    Location:
    Vreeland, The Netherlands
    In Spanje ook een achterband kapot gereden. Anderhalve dag voor de terugreis. Gelukkig zat om de hoek toevallig een Euromaster. Die had binnen 12 uur een set Michelin's Pilot Sport 21". Piepte hem wel even zo net voor vertrek. Had zelf besloten omTesla maar niet te bellen. Beetje bang voor de kosten maar ook voor de reactie 'je bent wáár met een Model S??, what were you thinking..'. Jou post lezende had het prima gekund. Wat een topservice heb je gekregen. Hoop dat ze dit kunnen blijven volhouden.
     
  2. PaulusdB

    PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

    Joined:
    Jul 12, 2013
    Messages:
    5,880
    Location:
    Europe
    #42 PaulusdB, Aug 29, 2016
    Last edited: Aug 29, 2016
    Car: € 100K
    Tire: € 350
    Service: Priceless
    image.jpeg
     
    • Like x 4
    • Funny x 2
  3. Glitch

    Glitch Member

    Joined:
    Oct 28, 2014
    Messages:
    948
    Location:
    The Netherlands, Europe
    Afgelopen maandag service gehad, weer perfect geholpen in SEC Rotterdam. Over de service zelf valt zeker niet te klagen ook netjes een loaner mee geen gezeur dus om vervangend voer of iets dergelijks. Enige nadeel, de loaner next gen stoelen zitten eigenlijk best wel heeeel erg lekker.
     
    • Like x 1
  4. PimEffting

    PimEffting Member

    Joined:
    Feb 25, 2015
    Messages:
    663
    Location:
    Heemskerk, Netherlands
    Op dit moment rij ik met een leenaccu rond. Werd gebeld dat er een probleem zou zijn met de accu - ondanks dat ik daar geen problemen mee had gemeld. Pro-actief dus. Waarschijnlijk ook een beetje in Tesla's eigen belang ivm uitgebreide garantie op de accu en het feit dat het een kostbaar onderdeel is.
    Tijdens diagnose kreeg ik een leen Tesla (met grijze bekleding - moet eerlijk zijn dat het wat moeizaam op het netvlies ligt). Probleem met de accu wordt nu in Tilburg verder geanalyseerd en opgelost. Even wachten dus op de definitieve oplossing maar ondertussen kan ik weer zorgeloos verder.
    Prima service dus waardoor het ongemak van problemen met nieuwe technologie (in ieder geval door mij) worden geaccepteerd.
     
  5. kwenix

    kwenix Member

    Joined:
    Oct 1, 2013
    Messages:
    521
    Location:
    Belgium
    Deze morgen bandenspanning waarschuwing.
    In SC Zaventem prima geholpen: sensor bleek een 'klein' beetje los te zitten waardoor band 'erg' langzaam druk verloor.
    Even aangedraaid en gelijk sproeivloeistof aangevuld.
    Ondertussen wat koffie geslurpt en via de WIFI gewerkt.

    Top !
     
  6. Ton S90D

    Ton S90D Member

    Joined:
    Jun 18, 2016
    Messages:
    605
    Location:
    Netherlands
    Waarom een dislike van member ectron?
     
  7. PaulusdB

    PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

    Joined:
    Jul 12, 2013
    Messages:
    5,880
    Location:
    Europe
    Dikke vingers?
     
  8. Firebird

    Firebird Active Member

    Joined:
    Dec 7, 2013
    Messages:
    2,018
    Location:
    Ardooie, Belgium (EU)
    Ik ben hoe langer hoe meer overtuigd van het feit dat er hier members zijn die niet begrijpen wat een "dislike" inhoudt…!o_O
     
  9. Merijn

    Merijn Active Member

    Joined:
    Jul 10, 2013
    Messages:
    1,782
    Location:
    Den Haag
    Ja, volgens mij gebruiken sommigen het ook om bij een naar bericht te laten weten dat het niet leuk is wat gebeurd is. Begrijpelijk, want het is ook vreemd om een like te geven als iemand meldt dat hij schade gereden heeft bijvoorbeeld.
     
  10. HWS

    HWS Supporting Member

    Joined:
    Mar 16, 2013
    Messages:
    6,988
    Location:
    Zoetermeer, Netherlands
    Zo was de betekenis voor mij ook. Vanwege de andere interpretatie bij sommigen heb ik ze zoveel mogelijk verwijderd.
     
    • Informative x 1
  11. Desiré

    Desiré Member

    Joined:
    Sep 7, 2015
    Messages:
    914
    Location:
    Nijmegen
    Sinds dit nieuwe forum durf ik al geen "dislike" meer uit te delen omdat het verkeerd opgevat kan worden. :eek: Oké, één keer, en dat was omdat ik het specifieke bericht echt niet leuk vond en ik dat op die wijze heb kenbaar gemaakt, met aanvullend nog een "toelichting". Verder ben ik niet zo snel in het oordelen en heb ik respect voor ieder zijn zienswijze of mening. Maar een "dislike" moet ook weer niet te snel zo zwaar gemaakt worden. Laat iedereen zijn mening of zienswijze met respect hier kunnen ventileren. :)
     
    • Like x 1
  12. S-19910

    S-19910 Driving Model-S #19910

    Joined:
    Aug 13, 2013
    Messages:
    7,014
    Location:
    Grobbendonk, Belgium
    Ik hoop dat die dislike knop niemand er van weerhoudt om gefundeerde kritiek te geven.
    We gaan wel off topic hier.
     
    • Like x 4
  13. ErnstT

    ErnstT Active Member

    Joined:
    Apr 30, 2014
    Messages:
    1,830
    Location:
    amsterdam
    nou dan back on-topic: de service hotline in Montreal Canada moeten bellen, dat loopt via Fremont kennelijk. Lekke band thuis ook nog op Labor Day dus alle bandenshops gesloten. Was even lastig schakelen met dit call-center als niet owner maar als Tesla & house exchange rijder. (Yes I am owner, but not of this vehicle!)

    Binnen een uur stond er een flatbed-truck met 1 los wiel er op voor de deur en 10 minuten later was het gewisseld voor omgerekend € 130. Alles netjes teruggekoppeld door Tesla. En daarna netjes op tijd naar de airport.

    Top geregeld dus maar weer dit pech gevalletje! IMG_20160905_1031570.jpg

    Deze bandenman verdient er een goede boterham aan zegt hij zelf met de slechte staat van de Canadese wegen...
     
    • Like x 1
  14. Desiré

    Desiré Member

    Joined:
    Sep 7, 2015
    Messages:
    914
    Location:
    Nijmegen
    Kan ik me voorstellen, als je je truck voor een groot deel behangen heb met gepolijst RVS en dat netjes zonder vette vingers kan houden. Heb je ergens geld en tijd over. ;) Kom goed weer thuis.
     
  15. pvkeep

    pvkeep Paul van Keep

    Joined:
    Nov 11, 2015
    Messages:
    2,381
    Location:
    Niet meer tegenover de koning
    In één klap is zijn je emissieloze kilometers teniet gedaan door dat monster dat 3 op 1 rijdt.
     
    • Like x 1
    • Funny x 1
  16. robertvg

    robertvg Extremely Well-Known Member

    Joined:
    Jul 3, 2015
    Messages:
    4,471
    Location:
    Amsterdam, Netherlands
    Ben benieuwd: als er zo'n ding komt om 1 band af te leveren, wat zouden ze dan voor een wagen sturen als je MS echt opgehaald zou moeten worden ??
     
    • Like x 1
    • Funny x 1
  17. twall-e

    twall-e Roaming

    Joined:
    Feb 2, 2016
    Messages:
    447
    Location:
    Netherlands
    Iets met - zul je altijd zien - of zoals ze het bij Tesla zelf aangaven, heel herkenbaar geen kiespijn de dag dat je naar de tandarts gaat. Het laadklepje gaf ineens geen kuren meer :mad:

    Ik was alsnog van harte welkom en naast de goede ontvangst, de hint van het kantoortje en een goede kop koffie heerlijk met een collega tijdens de service de tijd nuttig kunnen besteden. Sterker nog, het laadklepje was al weer sneller gefixt dan wij aan het praten waren! Geen probleem, hier zijn de sleutels en kom straks maar gedagzeggen :)

    Dat duurde wat langer doordat we nog even de auto's verruild hebben van plek (ene Tesla parkeren, de andere laden) en daarna nog even gezellig met @pvkeep zijn laadtijd volgepraat hebben. Kortom, naast nuttige arbeid ook nog even lekker in de zon genieten en bijpraten. :cool:

    Na mijn auto weer even geparkeerd te hebben binnen nog even langsgezwaaid en onder hartelijke groeten van beide kanten en dankzegging vanuit de mijne weer op naar huis. Met een gecalibreerd laadklepje, bijgevulde accu en ruitenwisservloeistof en een nieuwe firmware-update. Top service en een productieve middag, wat wil je nog meer.
     
  18. MaH

    MaH Member

    Joined:
    Feb 2, 2015
    Messages:
    351
    Location:
    The Hague, the Netherlands
    IMG_5254.JPG Gistermiddag gestrand tijdens het vervoer van een kinderfeestje :(
    Gelukkig vlak bij de bestemming, kinderen zijn laatste stukje gaan lopen en ik heb op advies van Tesla de auto helemaal uitgezet en 10 minuten gewacht. Helaas nog steeds de rode letters rechtsonder en niet in beweging te krijgen. Ik had hem nog wel min of meer fatsoenlijk langs de straat kunnen krijgen en een uurtje de tijd voor het lasergamen afgelopen zou zijn..
    Binnen 3 kwartier stond er een flatbed met loaner en kon ik gaan wachten om het hele spul weer mee te nemen.
    Hé pap, heb je nou ineens een rode?! Kunnen we deze niet houden, veel cooler:p
    Belletje van de suc dat mijn auto veilig aangekomen was, belletje van support of alles in orde was.. Kortom TOP service.
    Maandag weet ik hopelijk meer over de storing.
     
    • Like x 4
  19. pvkeep

    pvkeep Paul van Keep

    Joined:
    Nov 11, 2015
    Messages:
    2,381
    Location:
    Niet meer tegenover de koning
    Vanochtend op weg naar kantoor begon mijn S te klagen dat de bandenspanning rechtsvoor te laag was (2.6). Ik ben maar rustig doorgereden naar SeC Den Haag en daar bij 'm Tarik achtergelaten. Vanmiddag telefoontje gekregen dat er inderdaad een schroef in de band zat. Ze hebben 'm keurig vervangen en uitgelijnd bovendien de auto gewassen zodat er weer perfect bijstaat. Complimenten.
     
  20. Wim S.

    Wim S. Supporting Member

    Joined:
    Apr 11, 2013
    Messages:
    5,054
    Location:
    De Woude NL
    Service is zeker goed, maar waarom een band vervangen die met een prop van 10 euro veilig verder kan rijden?
     

Share This Page

  • About Us

    Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.


    SUPPORT TMC