SMU
Member
Zooooooooo.... mijn eerste ervaring met Tesla Road Assistance is een feit. Nou ja, dat wil zeggen dat ik inmiddels 45 minuten een zeer eenzijdig gesprek heb met een meneer die me maar blijft vertellen dat ik zo spoedig mogelijk wordt geholpen... Wat een amateurs zijn het toch!
En we gaan verder..... Na 90 (!!!!) minuten heb ik maar opgehangen. Een ervaring rijker en een illusie armer. Vervolgens maar het Spaanse road assistance nummer gebeld - ik zit immers in Spanje nu. Guess what? Diezelfde meneer van mijn vorige gesprek vertelt me nu in het Spaans dat ik zo geholpen ga worden. Ook hier weer een minuutje of 30 in de wacht gehangen. Uiteindelijk maar weer opgehangen. Je zult maar ergens langs de weg staan met je gezin - ik zou serieus overwegen de auto zo door de pui van Tesla in Amsterdam heen te rijden en om 'm daar te laten staan (na reparatie dan )
Uiteindelijk iemand van sales in Barcelona te pakken gekregen want schijnbaar neemt Tesla wel de telefoon op als je een auto wilt bestellen. Die hebben me geweldig geholpen, mocht gelijk komen en een uur later was ik weer op pad. Gelukkig was ik nog soort van mobiel (lekke band...) maar ik moet er niet aan denken wat er (niet) gebeurt als je een groot probleem hebt. Voor mij is dit echt wel een reden om geen Tesla meer te kiezen. Wat een pruts organisatie....