Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Heb 10 binnen. Kort stukje gereden

  • Netflix/Youtube is erg cool. Werkt inderdaad ook gewoon op G4, ondanks melding in update dat het vooralsnog niet het geval zou zijn.
  • Smart lane change is een stuk smoother. echt erg goede verbetering.
  • Het twijfelachtige bij inhalen als er auto in de buurt is, is er uit (lijkt het, want was rustig natuurlijk)
  • Auto pakt wijzigingen in max snelheid nu automatisch op (is dat FSD?)
  • Joe-mode zit in categorie klein maar fijn

View attachment 460448

Super! Netflix en youtube is voor mij iets minder belangrijk, maar 2 t/m 4 zouden echt heel fijn zijn. En 5 is idd categorie klein maar fijn...
 
Ik heb 6400 betaald voor "later dit jaar" herkenning stoplichten, autonoom rijden binnen bebouwde kom en 'de auto komt naar u toe". "Echt waar" stond er nog bij.
Ben benieuwd hoe druk hun juridische afdeling het gaat krijgen, en anders maar koop ontbinden he. Ik heb zwart op wit waar ik voor betaald heb en als ze niet leveren.....
Volgensmij stond er in de kleine letters dat dit alles afhankelijk is van plaatselijke wetgeving, dus veel zin zal het niet hebben.
 
  • Informative
  • Like
Reactions: woes and Robbaman
Hoe heb je dit kunnen zien, wil je jouw ervaring misschien delen met de aanwezigen?
Ik heb een lijst met VIN’s versus HW gezien op een webpagina, maar helaas kan ik hem niet meer vinden.
Er wordt gezegd dat je het ook kunt zien aan de video encoding van de Sentry filmpjes h264=hw2.5 en h265=hw3.0......

Tja... nog even verder gesnuffeld en het is niet duidelijk hoe het zit met de video encoding vs hardware versie.

Dit is ook wel een interessante pagina (zie onderaan) :
Autopilot, Processors and Hardware – MCU & HW Demystified | TeslaTap
 
Last edited:
Ik heb wel een eigenaardige bug

07C6FA31-C5FA-4897-8136-017A70CC1B2C.jpeg