You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eerste 2 helaas enkel voor M3 en Raven...36.1 is power increase, one pedal driving en vertrekken met volle/warme accu...
Eerste 2 helaas enkel voor M3 en Raven...
Dus minder spectaculaire update dan ik had gehoopt als non raven S rijder...
Ja, dat van het stuur vasthouden heb ik al geleerd. Het afbreken van een wissel kan ook alleen maar gebeuren als hij er aan begonnen is, en dat doet hij alleen als je het stuur vasthoudt. Dus het stuur niet vasthouden kan nooit een verklaring zijn voor het afbreken van een lane change.Even ter verduidelijking... Bij al die acties hang je ook even aan het stuur om aan te geven dat je er nog bent?
Muv van het automatisch nemen van een afrit, moet je altijd je richtingsaanwijzer aan zetten en even aan je stuur hangen als bevestiging dat je nog achter je stuur zit. Met die combinatie lopen auto lane changes enkel nog mis als er iemand in de zone zit van waar je auto wil invoegen, en dat kan je dan herkennen aan de rode lijnen die op je display worden weergegeven. Uitzonderlijk kan het ook zijn omdat een lens van één van de zijdelingse camera's vuil is; dat heb ik ook al gehad en opgelost door ze eens proper te maken.
Ja in het scherm ziet alles er gewoon uit. Alles is blauw gekleurd, de lane change animatie is er, geen meldingen over stuur vasthouden.Klopt alles wel in het overzicht op je scherm? Klinkt me bijna als iets in je ultrasone sensoren of radar als het zo consequent mis gaat, heb er zelf ook geen gekke ervaringen mee op v10.
De continue verbeteringen aan AP en FSD worden niet in de release notes vermeld. Daar heb je als het goed is wel profijt van.Eerste 2 helaas enkel voor M3 en Raven...
Dus minder spectaculaire update dan ik had gehoopt als non raven S rijder.
Zolang jij het niet doorverteld aan teslaTesla zegt toch nog steeds dat FSD alleen gebruikt mag worden op wegen zonder kruisingen (snelwegen) ? In dat geval maak je dus eigenlijk fout gebruik van je AP......
Of is dat inmiddels veranderd ?
Tesla zegt toch nog steeds dat FSD alleen gebruikt mag worden op wegen zonder kruisingen (snelwegen) ? In dat geval maak je dus eigenlijk fout gebruik van je AP......
Of is dat inmiddels veranderd ?
Hoe weet je dan dat hij zou afbreken als je zelf al voor die tijd overneemt?Ja, dat van het stuur vasthouden heb ik al geleerd. Het afbreken van een wissel kan ook alleen maar gebeuren als hij er aan begonnen is, en dat doet hij alleen als je het stuur vasthoudt. Dus het stuur niet vasthouden kan nooit een verklaring zijn voor het afbreken van een lane change.
Als jij zegt dat wissels alleen maar mislopen als je rode lijnen op je scherm ziet, dan is dat bij mij dus niet zo. Ook met blauwe lijnen, daglicht, goed zicht, geen regen en in de nabijheid alleen de auto die ik wil inhalen, wil hij afbreken (wil -> want ik neem over om dat niet te laten gebeuren).
Tesla zegt toch nog steeds dat FSD alleen gebruikt mag worden op wegen zonder kruisingen (snelwegen) ? In dat geval maak je dus eigenlijk fout gebruik van je AP......
Of is dat inmiddels veranderd ?
Ik heb het idee dat je tegenwoordig langer doet met een mobieltje (bij mij twee jaar) dan een auto. V10 was voor MCU1 (tot nu toe) niet veel soeps en als dit ook allemaal niet komt, tja...
Ik weet niet wat ik mis maar wij hebben nog geen FSD. Dus kun je het ook niet ongeoorloofd gebruiken.Als Tesla dit echt graag wil kunnen ze toch vrij simpel zorgen dat het niet werkt op wegen waar het niet "mag" werken?
Wat een teer hartje heb je toch.Ooit was Musk publiekelijk Tesla model S/X kopers dankbaar voor het mogelijk maken van de model 3 en daarmee de echte transitie, tegenwoordig zojuist nog op de 3Q meeting poept hij publiekelijk op S en X die toch eigenlijk nergens meer voor nodig zijn.
Mijn volgende auto zal geen 3 of Y (niet mijn smaak) zijn maar na die woorden van Musk dus ook zeker geen S of X, ik wil geen auto met poep van Elon. Tjonge wat dan? Ik hoop maar dat er snel meer opties komen.
Tevreden maar teleurgesteld dus.
Tesla (Musk) zet mensen wel op het verkeerde been met tweets over verkeerslichtherkenning. Die kom je normaal gesproken niet op snelwegen tegen....
Dat gezegd hebbende: vooralsnog houdt ik EAP/FSD voor snelwegen en op autowegen hoogstens TACC.
Wat een teer hartje heb je toch.
Mijn vorige auto was een BMW Z4, denk je dat iemand bij BMW daar wakker van lag hoeveel dat verkocht werd? Dat dat model ergens zou bijdragen tot het succes van BMW? En heb ik me dan bedrogen gevoeld toen dat BMW maar niet met een nieuw model kwam omdat de verkopen zo laag waren? Nee joh, ik kocht die auto lekker voor mezelf.
Andere auto's die enkel dienen om het gamma te vervolledigen, maar absoluut niet een belangrijke rol hebben om het merk voort te doen bestaan: BMW 7 reeks, Audi A8, VW Phaeton.
100K neerleggen om een figuur aan de andere kant van de wereld te behagen, sommige Tesla eigenaars zijn soms wel vreemde snuiters...
Oh en ik blijf lekker met mijn Model X rijden. Moest de X uit het gamma verdwijnen, zou ik dat heel jammer vinden maar dan blijf ik gewoon met de mijne rijden tot ie op is, en dan zien we wel. Een Model Y is niet mijn idee van Faberge ei, maar ik denk dat de Performance versie dan wel betaalbaarder is