Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Net gecheckt - optrekken vanuit stilstand is meteen volle prima!

Flight Forum bij Eindhoven snapt autopilot nog steeds niet veel van, marginaal beter dan eerst maar nog steeds zelf rijden. Is overigens zelfs voor mensen een bijzonder moeilijke weg om (normaal) te rijden.
 
Volgens Teslafi rolt 2019.32.11 vlot uit en al op 46% van de Teslafi gebruikers uitgerold in 2.5 dag. Als ik bij de detail gegevens kijk lijkt het erop dat het ongeveer 15% EU voertuigen zijn.

Musk zei dat eerst FSD owners de versie zouden krijgen maar daar geloof ik met deze cijfers weinig van. Wellicht kregen FSD owners de eerste minuut :-D
 
Volgens Teslafi rolt 2019.32.11 vlot uit en al op 46% van de Teslafi gebruikers uitgerold in 2.5 dag. Als ik bij de detail gegevens kijk lijkt het erop dat het ongeveer 15% EU voertuigen zijn.

Musk zei dat eerst FSD owners de versie zouden krijgen maar daar geloof ik met deze cijfers weinig van. Wellicht kregen FSD owners de eerste minuut :-D
Ik heb een 3 SR+ zonder FSD, gisteren de hele dag en avond aan wifi gehangen, maar nog geen v10...
 
  • Informative
Reactions: Danny1410
Ik heb een 3 SR+ zonder FSD, gisteren de hele dag en avond aan wifi gehangen, maar nog geen v10...
Ik heb wel FSD op m'n MS uit 10/2018 en kreeg de update eerst ook niet. Nadat ik gisteravond laat Sentry Mode uitzette via de app op m'n mobiel kreeg ik binnen 15 min de melding dat er een update klaarstond. De wagen hing al die tijd aan m'n WiFi. Heb al vaker het gevoel gehad dat updates minder snel opgehaald worden als Sentry Mode aanstaat. Weet i.i.g. zeker dat Sentry Mode uit moet voordat je een update die al klaar staat kunt installeren.
 
Bij mij ook (nog) niet binnen gekomen heur. Lijkt toch wel op echt alleen FSD en pas (zoals Musk twitterde) Volgende week ofzo de rest van de wereld.

Volgens Teslafi is van heel de vloot inmiddels al zelfs 47% al op 2019.32.11. Ik geloof niet dat meer dan 47% van de Tesla fleet FSD heeft. Nu kan het zijn dat de gemiddelde Teslafi gebruikers vaker de FSD optie heeft maar ook dan is 47% heel erg veel.
 
  • Informative
Reactions: Danny1410
Netflix e.d. doet het bij mij ook via LTE, maar heb dan ook Premium Connectivity. Lanes changes met EAP en NOA gaan soepeler, en het display geeft ook mooi aan welk plekje de wagen naar toe wil. Het nemen van de afslag met NOA gaat nog vrij houtiger vind ik, dat mag wel wat soepeler, nu voegt de wagen heel snel uit, terwijl dat best langzamer kan, ongeveer gelijk aan de snelheid van een lane change. Denk dat het te maken heeft met het feit dat in sommige landen de uitvoegstrook veel korter is dan de gemiddelde uitvoeger in NL.
 
  • Informative
Reactions: ramonneke
Netflix e.d. doet het bij mij ook via LTE, maar heb dan ook Premium Connectivity. Lanes changes met EAP en NOA gaan soepeler, en het display geeft ook mooi aan welk plekje de wagen naar toe wil. Het nemen van de afslag met NOA gaat nog vrij houtiger vind ik, dat mag wel wat soepeler, nu voegt de wagen heel snel uit, terwijl dat best langzamer kan, ongeveer gelijk aan de snelheid van een lane change. Denk dat het te maken heeft met het feit dat in sommige landen de uitvoegstrook veel korter is dan de gemiddelde uitvoeger in NL.
Heb in België al een aantal afslagen gehad die maar net snel genoeg waren met de snelheid in v9
 
Flight Forum bij Eindhoven snapt autopilot nog steeds niet veel van, marginaal beter dan eerst maar nog steeds zelf rijden. Is overigens zelfs voor mensen een bijzonder moeilijke weg om (normaal) te rijden.

Haha, helemaal eens... Mijn kantoor is op het FF en met name rond het kantorencluster is het erg onoverzichtelijk. Zal vanmiddag eens een hotspot aanzetten en kijken of ik V10 ook binnen kan halen. Eerlijk gezegd kan mij dat extra entertainment niet zo heel veel schelen, maar ben wel benieuwd naar de verbeteringen in de TACC (geen FSD hier). Moet zeggen dat ik de TACC nog steeds erg wispelturig vind.