Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Hier komt nu een update van 1,8GB binnen. Ik ga er vanuit dat het V10 is. Ik heb geen FSD (alleen basic AP).

Zouden ze V10 nu verder vrijgeven?

Edit: van 2019.32.2.2 naar 2019.32.11.1, op TeslaFi zie ik nu veel meer van een oude versie naar V10 gaan.
 
Last edited:
Is ook.

Maar, en volgens mij weet jij dit ook als ervaren Tesla rijder, tot nu toe heeft elke Beta update z’n kuren.
Er zit weliswaar een stijgende lijn in dat over het algemeen AP steeds beter werkt. Gelukkig.

Maar de frustratie zit ‘m in de details. Waarvan na elke update het volledig onspelbaar is wat er ‘nieuw’ is en wat er ‘ineens’ niet meer, of anders werkt.

Ik denk dat de enige oplossing is om AP helemaal maar niet meer te gebruiken als je zeker wilt zijn geen verrassingen te ervaren.

Maar dat is mij ook weer wat te saai.

Ik rijd deze versie maar iets minder op AP. Zeker in de buurt van stoeprandjes.
Marieke Martens van TNO traffic en transport zei bij BNR The big five dat het goed was dat een zelfsturende auto het niet perfect doet. Dat houdt je bij de les!
Autonoom Rijden | Marieke Martens, TNO en TU Eindhoven
Cookiewall | BNR Nieuwsradio
 
  • Funny
Reactions: PrimaTMan
Ik denk dat de enige oplossing is om AP helemaal maar niet meer te gebruiken als je zeker wilt zijn geen verrassingen te ervaren.

Maar dat is mij ook weer wat te saai.

Ik rijd deze versie maar iets minder op AP. Zeker in de buurt van stoeprandjes.
Je zou ook kunnen overwegen AP niet buiten de snelweg te gebruiken. Lijkt me wat minder drastisch dan helemaal niet.
 
Vandaag de update ontvangen Voor mijn Model 3 Performance.

Ziet er op eerste zicht prachtig uit..
Benieuwd naar veranderingen qua rijden .
 

Attachments

  • 20191003_062852.jpg
    20191003_062852.jpg
    199.1 KB · Views: 46
  • 20191003_062722.jpg
    20191003_062722.jpg
    125 KB · Views: 31
  • 20191003_063004.jpg
    20191003_063004.jpg
    168.3 KB · Views: 26
... V10 voelt erg soepel aan rijbaan wisselen gaat beter maar nog niet optimaal. Je merkt dat regels hier beperkende factor zijn. ...
Ik merk duidelijk een groter aantal afgebroken rijstrookwissels waar de regels beslist geen enkele factor zijn. Wat dit betreft: geef mij alsjeblieft 32.2 terug.

Ook vanochtend op inmiddels 32.11.1 weer een onnodig afgebroken lane change.
 
Damn, hebben ze de volgorde van de icoontjes in de pop-up balk (onderaan het grote scherm) veranderd. Nu weer aanleren dat het camera icoontje naar links is opgeschoven.