You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grappig, dat was ook de eerste die ik opzocht om een foto te kunnen appen naar m'n dochtersMaar meebleren met Ademnood van Linda, Roos en Jessica is dat ongemak meer dan waard.
Automatisch op NOA bij activeren AP is gewoon een instelling. Zoek maar eens onder het navigatie menu. Zou raar zijn als Tesla je ineens zou dwingen NOA te gebruiken altijd als je AP activeert.Als ik nu bij v10 autopilot selecteer dan gaat hij meteen op NOA, in plaats van alleen AP zoals bij v9. Het gedrag vind ik een stuk soepeler dan voorheen, echt wel fijn. Als er nu iemand voor je invoegt, dan verminderd hij geleidelijker snelheid ipv abrupt zoals voorheen dat geldt ook als je een voorligger nader. Ik rijd met afstand 3.
Wat er wel is is soms de suggestie van baan te wisselen als daar een auto rijdt. Verder is er bij mij een duidelijke regressie voor wat betreft de automatische wisser. Die doet het bij mij nu helemaal niet meer, terwijl hij het echt perfect deed onder v9 (set en forget)... Ook op een 60 km weg met stippellijnen aan de zijkant was hij nu ineens weer af en toe schrikachtig, terwijl hij dat bij v9 niet was. Verder breken podcasts nu af en toe af en dan moet ik ze reloaden, maar misschien is dat een momentopname..
Vergeet niet dat V10 in USA & Canada met Smart Summon wél een flinke stap voorwaarts heeft gemaakt. Dat wij dat hier nog niet hebben ligt aan de lokale wetgeving zoals je weet. Dus ik snap wel dat Tesla er voor gekozen heeft om dit een major upgrade te noemen en dus V10 en niet V9.1 of zo.Ik heb gisteren 700km München > Venlo gereden op de Deutsche Autobahn. Tijdens het ontbijt mijn telefoon even als hotspot in de auto gelegd om zo V10 te kunnen installeren.
Autopilot en NoA doet het beter, maar is dit 9 naar 10? Nee, dit is 9.0 naar 9.1 toe.
Ja, de auto rijdt beter, soepeler en over het algemeen fijner op AP, maar het is een evolutie, geen revolutie.
Netflix kijken bij de SuperCharger is leuk, een gimmick, meer niet.
Ben ik tevreden met V10? Zeker! Is dit de grootste update ooit? Mwah.
Ik heb sinds deze week mijn s75 uit mei 2018 (mijn S85 uit 2014 ingeleverd). Heb hem tegen mijn huis geparkeerd voor optimale WiFi, maar hij blijft volhouden dat hij up to date is met zijn versie 9. Damned
Geen paniek !
Ik zit ook nog te wachten.....geduld is een schone zaak toch ?
Ik neem aan dat-ie ook aan de linkerkant blijft kijken.
Ik begrijp wel waarom. AP voldoet eigenlijk soms maar matig. Vanaf juni 2018 tot februari 2019 werkte het bij mij beter dan daarna. Vanuit Tesla heb ik officieel geen erkenning gehoord dat het soms steken laat vallen. Als het dus ‘goed’ zou zijn kan je ook niet zeggen dat het nu beter gaat. Gadgets verkopen dan beter en maken het bezitten van een Tesla leuker. Vandaag met V10 redelijk prettig gereden. Alleen NOA voegt niets toe. Lane- changes lopen soepeler. In druk verkeer pakt hij een kleinere ruimte en past snelheid minder gestrest aan. Naast een vrachtwagen die tegen de streep rijdt kiest AP de linkerzijde van de rijbaan. Dit voelt eerst een beetje als zoeken maar went wel. Rechts inhalen (fileverkeer) doet hij pas als je zelf even power geeft. Af en toe kiest AP nog wel een te lage snelheid in bochten maar minder paniekerig. Al met al zeker vooruitgang!Mij ook niet, echter, de ontwikkelaars die Netflix integreren zijn niet de mensen die aan Autopilot werken.
Netflix kan (bij wijze van spreken) door een stagair worden gedaan waar werk aan Autopilot moet worden gedaan door een ander kaliber ontwikkelaar.
Wel vind ik dat Tesla in al hun communicatie te weinig aan geeft over de verbeteringen van Autopilot.
Denk eerder dat iedereen met FSD en Advanced hem nu heeft. Mooi moment om met alle bug reports en logs een 32.11.1 te gaan maken
Zojuist 2019.32.11.1 geinstalleerd...