You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maandag door Tesla opnieuw de 36.2.4 gepusht. Dinsdagavond ontving ik moeiteloos de 40.2.1. Geïnstalleerd maar heb echter nog niets uitgeprobeerd.
Toch nog een vraagje.... Bij de melding om de nieuwe software te installeren wordt bij mij altijd aangegeven dat het 25 minuten duurt voordat het klaar is. Maar de werkelijke installatietijd is vaak meer dan een uur. Zijn die 25 minuten Elon-minuten hahaha?
Bij service center Den Haag vertelde Zij mij dat je rekening moet houden met een uur anderhalf uur en zeker niet starten terwijl je weg moet!!!Maandag door Tesla opnieuw de 36.2.4 gepusht. Dinsdagavond ontving ik moeiteloos de 40.2.1. Geïnstalleerd maar heb echter nog niets uitgeprobeerd.
Toch nog een vraagje.... Bij de melding om de nieuwe software te installeren wordt bij mij altijd aangegeven dat het 25 minuten duurt voordat het klaar is. Maar de werkelijke installatietijd is vaak meer dan een uur. Zijn die 25 minuten Elon-minuten hahaha?
Misschien voor een S maar al mijn updates sinds 1-10 (en dat zijn er nogal wat) waren binnen de 30 min klaar op mijn model 3Bij service center Den Haag vertelde Zij mij dat je rekening moet houden met een uur anderhalf uur en zeker niet starten terwijl je weg moet!!!
Ze mogen niet eerder beginnen vanwege UN/ECE 79. Die verplicht Tesla eerst 1 s te knipperen alvorens in beweging te komen. Ook mag de overschrijding van de lijn naar de andere rijsrook pas na 3 s beginnen. Ik heb dit overigens proberen te timen en kwam op iets meer dan 2 s uit, (Sssst, niet doorvertellen aan de regulatoren)Ik deel de ervaringen van andere wat betref 2019.40, Lane change zijn een stuk soepeler (al vind ik nog dat hij net eerder mag beginnen),
Wat gek, een duidelijke achteruitgang ervoer ik bij de eerste versie van V10 (wat was het? 32.12.x?), maar dat werd met iedere update een stukje beter en nu is de rijstrookwissel super.Verder ook nog steeds super veel aborts bij lane change assists. Zelfs als het rustig is. Ik zou graag eens met iemand willen testen want het werkt gewoon niet goed en ik time een lane change echt zo zodat AP het makkelijk moet lukken.
- In een langzaam met constante snelheid rijdende file (ca 30 km/u) was hij erg schokkerig harder - zachter - harder - zachter. Dat heb ik eerder nooit zo nadrukkelijk ervaren.
- Het lijkt alsof hij iets dichter bij een voorligger stopt. Of is dat wensdenken mijnerzijds?
Toch nog een vraagje.... Bij de melding om de nieuwe software te installeren wordt bij mij altijd aangegeven dat het 25 minuten duurt voordat het klaar is. Maar de werkelijke installatietijd is vaak meer dan een uur. Zijn die 25 minuten Elon-minuten hahaha?
MCU1 geeft 50 minuten, MCU2 25 minutenGrappig, bij mijn X krijg ik altijd de melding '50 minuten' als installatietijd, wat in de praktijk tussen 35 en 45 minuten betekent.
Bij mij ook bij Model 3 LR. Als je langs een lange rij vrachtwagens met net iets te veel ruimte tussen de wagens rijdt dan blijft mijn Model 3 als maar heen en weer slingeren, echt absurd dat zoiets nog niet is opgelost of op z'n minst uit te schakelen is. Het is zo erg dat ik na klachten van passagiers (en m'n eigen schaamte) AP maar uit zet. Ik ga hier een service afspraak voor maken.