Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
Leuk smart summon! Ik vind het alleen raar dat mijn keyfob in range moet zijn om de summon de starten. De range van mijn keyfob is 1 meter..

Hopelijk een bugje. Verder is de merken dat smart summon nog wat moet groeien om echt nuttig te zijn. Maar het begin is daar :)
 
  • Like
Reactions: Tom X
Leuk smart summon! Ik vind het alleen raar dat mijn keyfob in range moet zijn om de summon de starten. De range van mijn keyfob is 1 meter..

Hopelijk een bugje. Verder is de merken dat smart summon nog wat moet groeien om echt nuttig te zijn. Maar het begin is daar :)
Nee, geen bug. Dat is ook al met reguliere summon.

Ik leg die van mij gewoon op de voorruit want anders is de kans te groot dat de range weg valt.
 
Ach.. twee vriendelijke medeparkeerders gaven mij links en rechts ca 10 cm. Dat ga ik niet redden. Met summon de auto naar achteren kunnen rijden... Blij mee...

Een kleinigheidje: mijn vrouw was in de auto blijven zitten en schrok zich het primatendronkenschap toen opeens de auto ging rijden... Ze heeft al een hekel aan zaken als eap en deze actie droeg daar dus niet aan bij....
 
Ach.. twee vriendelijke medeparkeerders gaven mij links en rechts ca 10 cm. Dat ga ik niet redden. Met summon de auto naar achteren kunnen rijden... Blij mee...

Een kleinigheidje: mijn vrouw was in de auto blijven zitten en schrok zich het primatendronkenschap toen opeens de auto ging rijden... Ze heeft al een hekel aan zaken als eap en deze actie droeg daar dus niet aan bij....
Dus je vrouw schreeuwde het uit als een dronken leeuwin...... Nou die wil ik niet tegenkomen.... Maar mijn eigen vrouw ook niet in zo'n situatie..... Weken ruzie!
 
  • Funny
Reactions: JanG007 and Hayden
Ach.. twee vriendelijke medeparkeerders gaven mij links en rechts ca 10 cm. Dat ga ik niet redden. Met summon de auto naar achteren kunnen rijden... Blij mee...

Een kleinigheidje: mijn vrouw was in de auto blijven zitten en schrok zich het primatendronkenschap toen opeens de auto ging rijden... Ze heeft al een hekel aan zaken als eap en deze actie droeg daar dus niet aan bij....
\Het intrigeert me hoe hier de gemiddelde vrouw (of vaker geschreven: het vrouwtje) wordt weergegeven. Of jullie hebben volkomen randdebielen getrouwd die zich inderdaad wezenloos schrikken als een auto met 3 km/u begint te bewegen óf het is een gebruikelijke manier voor de heteroseksuele man met Tesla om over zijn vrouw te praten. Allebei even interessant en vermakelijk... lezen zij ook mee op het forum of staat het vrouwtje in de keuken te strijken?
 
\Het intrigeert me hoe hier de gemiddelde vrouw (of vaker geschreven: het vrouwtje) wordt weergegeven. Of jullie hebben volkomen randdebielen getrouwd die zich inderdaad wezenloos schrikken als een auto met 3 km/u begint te bewegen óf het is een gebruikelijke manier voor de heteroseksuele man met Tesla om over zijn vrouw te praten. Allebei even interessant en vermakelijk... lezen zij ook mee op het forum of staat het vrouwtje in de keuken te strijken?

Ik stel kwalificaties als randdebiel niet op prijs. Lijkt mij niet vreemd dat als je in een auto zit die opeens zonder bestuurder gaat rijden, je schrikt.

Jouw verdere fantasieën laat ik aan jou. Ze zijn in mijn ogen niet grappig en niet constructief.
 
  • Like
  • Disagree
Reactions: MaSansky and _Alex_
\Het intrigeert me hoe hier de gemiddelde vrouw (of vaker geschreven: het vrouwtje) wordt weergegeven. Of jullie hebben volkomen randdebielen getrouwd die zich inderdaad wezenloos schrikken als een auto met 3 km/u begint te bewegen óf het is een gebruikelijke manier voor de heteroseksuele man met Tesla om over zijn vrouw te praten. Allebei even interessant en vermakelijk... lezen zij ook mee op het forum of staat het vrouwtje in de keuken te strijken?
Ik bedoelde helemaal niets denigrerends tov de vrouw. Mijn vrouw is een hele geemacipeerde zelfstandige bewuste intelligente vrouw, die haar eigen beslissingen neemt en de NRC en de Groene Amsterdammer leest. Alleen mbt snelheidsacties vind zij het niet prettig dat zij bij een sportieve actie van mij met een misselijke maag komt te zitten. Ik kan mij het ook wel een beetje indenken. Je vrouw denkt op een moment dat je de auto uit bent dat ze even kan lezen en rustig kan zitten. Als je dan niets hebt gezegd over de mogelijkheden van de auto, omdat het onderwerp auto als een van de weinige onderwerpen haar niet interesseert, en de auto begint dan opeens te rijden zonder dat iemand achter het stuur zit, begrijp ik wel dat zij denkt dat er iets met de handrem aan de hand is en wat er dan vervolgens aan consequenties zou kunnen gaan komen. Ze schrikt en binnen een tiende van een seconde moet gaan bedenken hoe te handelen. Blijkt daarna dat het een bewuste actie was, dan wordt ze boos op mij, omdat ik haar niet had gewaarschuwd. Logisch, lijkt mij en niets "vrouwtje". Ik zou ook boos worden.
Daarnaast verwees ik ten minste mede door en naar de foto van HBrink en kwam zo op de grappige gedachte van een leeuwin. Ook zo'n zelfstandige groepsleider. En ik vond de woordspeling "primatendronkenschap" als taalkundig grapje geestig gevonden en was mij aan het bedenken hoe een leeuw(in) die alcohol had gekregen zou reageren. Een beetje in de trend van Koot en Bie.
Maar ik moet ook toegeven........Ik heb wel een fout gemaakt. Het zou niet leeuwin moeten zijn, maar tijgerin.......

Ohh, ja, nog iets vergeten......Ik sta altijd in de keuken of ben aan het strijken. Heel gefeminiseerd, hahahaha.......
 
Last edited: