Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 10

This site may earn commission on affiliate links.
In het kader van de PAF en de onverwachte gedragingen rijd ik zonder NoA en AP als de partner in de auto meerijdt. Dan blijft een Tesla ook leuk trouwens.
Ik rijd bijna altijd zelf; haast nooit met AP. Ik vind het als bestuurder nog niet goed genoeg. Ook zonder PAF. Ik begrijp de reacties van de partners wel. Zij hebben op de passagiersstoel helemaal geen controle, ook veel minder bij het zitten alleen al. Ik rij liever zelf, ook als ik bij anderen in de auto zit. En als dan de bestuurder niet in de auto zit en jij als passagier wel en het ding begint opeens te rijden of te rollen wanneer je het niet verwacht en ook niet op de hoogte bent dat het kan of dat de bestuurder de actie op afstand niet heeft aangekondigd, dan zit je wel te kijken. Dat heeft mijns inziens helemaal niets met geslacht te maken. Maar met de afhankelijkheidsfactor van de passagier.
Dus het woord PAF klopt wel maar moet m.i. iets aangepast worden naar Passenger Acceptance Factor.
Bovendien.....Als ik zelf rijd vind ik de auto leuker.
 
  • Like
Reactions: Cely
In een keuken hoort ze te koken hoor..
In de keuken hoort gekookt te worden, In de wasmachineruimte gestrijkt te worden, maar wie dat doet maakt niet uit, toch?
Aan de mannen die dat niet doen..........je leert weer wat nieuws......op weg naar jouw zelfstandigheid en ontwikkeling van je persoonlijkheid, hahahahaha..
Zeg ik ook tegen mijn vrouw als er verbouwd moet worden. Maakt toch ook niet uit wie DAT doet, toch?
 
Ik rij altijd met AP/NoA, en met de PAF valt het zeer mee. Ik heb geen idee of zij vaak met AP/NoA rijdt maar het staat wel geactiveerd in haar profiel in haar Model 3. Enige opmerking die ik krijg is als ik zonder aankondiging de Performance wil testen in haar Model 3, wat logisch is want als je niet voorbereid bent kan dat wel ongemakkelijk zijn.
 
Ja ik heb de 2019.40.50.5...

Ik kwam van 40.50.1 naar 40.50.5. Tussen die twee versies merk ik een flink verschil in slingeren. Verbetering dus. Blij mee.
In 40.50.1 was ik al blij met het beter terug gaan naar de linker baan (met baanwisselsuggesties). Ik volg die suggesties zo vlot mogelijk.

Ik krijg lang niet altijd als eerste de updates. De wegen van Tesla zijn ondoorgrondelijk. Bij de vorige update leek hij te reageren op het even vasthouden van de advanced update schakelaar ... ja echt. Probeer gerust. Van je bent up to date sprong hij ineens naar nieuwe update beschikbaar.
 
Bij de vorige update leek hij te reageren op het even vasthouden van de advanced update schakelaar ... ja echt. Probeer gerust. Van je bent up to date sprong hij ineens naar nieuwe update beschikbaar.
Dit is al een update of 5 a 6 zo. Als ik op TeslaFi zie dat een update redelijk vaak gedownload is dan gebruik ik dit elke keer als ik thuis op wifi sta en direct haalt de auto dan de update binnen.Volgensmij vanaf 2019.32 is dit aanwezig in alle versies.
 
ja, was iets te enthousiast. Ben al meerdere keren naar restaurant ‘het huis’ gestuurd .
Hebben jullie niet de handleiding daarover gelezen? Daar staat juist dat er nu meer natuurlijke taal dient te worden gesproken. Dus niet meer "navigeer naar", maar "ga naar". Maar of dat helpt het commando er door te laten komen, hahahaha?????

Trouwens, volgens mij doe jij aan sluikreclame.... Dat mag niet op deze site, hahahahaha, maar heb je lekker gegeten?
 
@ TheoSchijf
Quote "Ik krijg lang niet altijd als eerste de updates. De wegen van Tesla zijn ondoorgrondelijk. Bij de vorige update leek hij te reageren op het even vasthouden van de advanced update schakelaar ... ja echt. Probeer gerust. Van je bent up to date sprong hij ineens naar nieuwe update beschikbaar."

Ik las net 2 minuten geleden jouw bericht. Ik denk, dat ga ik maar proberen en stap in de auto. Staat voordat ik iets kon doen het bericht: "Er is een nieuwe software update beschikbaar". En ja hoor de .5
 
Yep hier ook aan het downloaden!

Off topic: ik zet net mijn auto veilig op de oprit want ik hoor wel erg veel knaller gaan in de buurt en ben bang dat mijn auto een vang op straat. Nu wel sentry mode aan dus, denk dat het wel aparte beelden gaat leveren morgen avond.... (nee ja ik heb echt een hekel aan deze nederlandse traditie, brrrr.... eng!).
 
Yep hier ook aan het downloaden!

Off topic: ik zet net mijn auto veilig op de oprit want ik hoor wel erg veel knaller gaan in de buurt en ben bang dat mijn auto een vang op straat. Nu wel sentry mode aan dus, denk dat het wel aparte beelden gaat leveren morgen avond.... (nee ja ik heb echt een hekel aan deze nederlandse traditie, brrrr.... eng!).
Ik vlucht morgen fijn het bos in. Rieten daken dus verboden voor vuurwerk. Heerlijk!
 
In de keuken hoort gekookt te worden, In de wasmachineruimte gestrijkt te worden, maar wie dat doet maakt niet uit, toch?
Aan de mannen die dat niet doen..........je leert weer wat nieuws......op weg naar jouw zelfstandigheid en ontwikkeling van je persoonlijkheid, hahahahaha..
Zeg ik ook tegen mijn vrouw als er verbouwd moet worden. Maakt toch ook niet uit wie DAT doet, toch?

Ik kan prima koken, schoonmaken, enz.

Ik kies ervoor om het niet te doen. ;)
 
@ TheoSchijf
Quote "Ik krijg lang niet altijd als eerste de updates.

Even één post bewust off-topic:
Misschien nog niet bij een ieder bekend: als je het @-teken gebruikt en direct daarachter (zonder spatie) de naam van een forumlid begint te typen, dan krijg je een dropdown menuutje te zien met namen waar je uit kan kiezen.
Door op die manier de naam van een forumlid te kiezen krijgt degene die je geselecteerd hebt rechtsboven in de menubalk een seintje dat zijn naam gebruikt is in een post.
 
Even één post bewust off-topic:
Misschien nog niet bij een ieder bekend: als je het @-teken gebruikt en direct daarachter (zonder spatie) de naam van een forumlid begint te typen, dan krijg je een dropdown menuutje te zien met namen waar je uit kan kiezen.
Door op die manier de naam van een forumlid te kiezen krijgt degene die je geselecteerd hebt rechtsboven in de menubalk een seintje dat zijn naam gebruikt is in een post.
@Maarten bedankt.
 
Update 40.50.5 staat sinds gisterenavond klaar maar wil niet downloaden. Wifi is sterk en auto verbonden.
Blijft vragen om verbinding met wifi. Gewoon Wi-Fi 2.4G met 72mb/s verbinding in de router.
PING heeft geen fouten naar tesla IP. Reset gedaan ondertussen
Nog wat anders wat ik kan proberen ipv rustig af te wachten? :)