Mars2020
Active Member
Laten we één ding niet vergeten...........
Tesla gaat heel ver met hun software features, maar uiteindelijk blijf je als bestuurder verantwoordelijk en dien je bewust te zijn dat de software een hulpmiddel is. Dit is iets wat veel bestuurders vergeten ( en ook ikzelf). Als je een beetje weet hoe de software reageer kun je er zelfs op anticiperen.
Daarbij moeten we blij zijn met een vooruitstrevende fabrikant als Tesla, ik heb vele andere merken gereden en ook daar zaten diverse fouten in de software. Updates vanuit de dealer waren ook niet altijd perfect en daar klaagt niemand over.
Een conventionele fabrikant komt misschien twee keer per jaar met een update en Tesla elke 2 weken. Procentueel gezien is het aantal fouten misschien Zelfs wel lager dan bij de conventionele fabrikanten die ook niet alles volledig onder controle hebben.
Apple was destijds ook heel vooruitstrevend met hun smartphone zonder de oude druktoetsen en nu heeft iedereen een smartphone en kan niemand meer zonder.
Commentaar is prima, maar als je altijd update naar de laatste versie software moet je ook niet klagen als er iets niet goed gaat. Wacht dan tot je zeker weet dat alles goed werkt en verdiep je in de recensies over de laatste versie en ga dan pas updaten. Vraag je af waarom je altijd de laatste versie wilt hebben.
Kijk ook eens naar andere grote software leveranciers (Microsoft) die komen ook regelmatig met updates omdat ze bug-fixes hebben.
if it ain't broke don't fix it en geniet van deze waanzinnig goed rijdende auto. Alleen de auto zelf is zijn geld al waard en daar krijg je de continue updates “gratis” bij. Menig andere fabrikant kan hier jaloers op zijn.
Overigens update ik zelf ook zodra het kan en baal ik af en toe van de “bug’s” maar ik accepteer ze en wacht geduldig op de volgende update
Tesla gaat heel ver met hun software features, maar uiteindelijk blijf je als bestuurder verantwoordelijk en dien je bewust te zijn dat de software een hulpmiddel is. Dit is iets wat veel bestuurders vergeten ( en ook ikzelf). Als je een beetje weet hoe de software reageer kun je er zelfs op anticiperen.
Daarbij moeten we blij zijn met een vooruitstrevende fabrikant als Tesla, ik heb vele andere merken gereden en ook daar zaten diverse fouten in de software. Updates vanuit de dealer waren ook niet altijd perfect en daar klaagt niemand over.
Een conventionele fabrikant komt misschien twee keer per jaar met een update en Tesla elke 2 weken. Procentueel gezien is het aantal fouten misschien Zelfs wel lager dan bij de conventionele fabrikanten die ook niet alles volledig onder controle hebben.
Apple was destijds ook heel vooruitstrevend met hun smartphone zonder de oude druktoetsen en nu heeft iedereen een smartphone en kan niemand meer zonder.
Commentaar is prima, maar als je altijd update naar de laatste versie software moet je ook niet klagen als er iets niet goed gaat. Wacht dan tot je zeker weet dat alles goed werkt en verdiep je in de recensies over de laatste versie en ga dan pas updaten. Vraag je af waarom je altijd de laatste versie wilt hebben.
Kijk ook eens naar andere grote software leveranciers (Microsoft) die komen ook regelmatig met updates omdat ze bug-fixes hebben.
if it ain't broke don't fix it en geniet van deze waanzinnig goed rijdende auto. Alleen de auto zelf is zijn geld al waard en daar krijg je de continue updates “gratis” bij. Menig andere fabrikant kan hier jaloers op zijn.
Overigens update ik zelf ook zodra het kan en baal ik af en toe van de “bug’s” maar ik accepteer ze en wacht geduldig op de volgende update