balblas
Assumption is the mother of all f ups
Er zou inderdaad moeten staan bij snellaadpunten van derden.Het klopt toch niet wat hier staat voor MS en MX over laden bij derden??
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Er zou inderdaad moeten staan bij snellaadpunten van derden.Het klopt toch niet wat hier staat voor MS en MX over laden bij derden??
Met pionnen snapt hw2.5 soms wel dat je de rijbaan niet op kunt gaan en soms blijft de baan gewoon zichtbaar en suggereert NoA een lane change die kant opDie pionnen en vuilnisbakken, etc. worden ook gewoon door HW2.x herkend hoor. Check b.v. opnames van the green. Ze worden echt NIET gevisualiseerd. Dat is het enige verschil.
mijn M3P+EAP heeft in de releasenote geen verwijzing naar bluetoothverbeteringen of verandering in de lane change. Misschien is dat dan inderdaad alleen voor FSD upgraders...Tesla Track Mode V2 Release Notes: Third-Party Charging, Bluetooth update included voor de algemene release notes. Voor die Bluetooth wijziging sta ik al te hupsen.
Firmware 2020.8.1 - No more autopilot lane change restrictions in EU! : teslamotors voor een potentieel bijzonder fijne toevoeging voor Europeanen als het waar is.
Lekker verstandig. Gewichtje aan het stuur. :-(Overigens ben ik wel heel erg blij met de nieuwe stabiliteit van 2020.8.1
Ik zit heerlijk ontspannen op de AP van Rotterdam naar Amsterdam te kachelen. Bijna zonder ingrijpen. Behalve af en toe richting aangeven.
Gewichtje aan het stuur, koffie rechts en een croissantje in de linkerhand.
Muziekje op de achtergrond.
Nooit meer een andere vierwieler ..
Overigens ben ik wel heel erg blij met de nieuwe stabiliteit van 2020.8.1
Ik zit heerlijk ontspannen op de AP van Rotterdam naar Amsterdam te kachelen. Bijna zonder ingrijpen. Behalve af en toe richting aangeven.
Gewichtje aan het stuur, koffie rechts en een croissantje in de linkerhand.
Muziekje op de achtergrond.
Nooit meer een andere vierwieler ..
Dat is echt achterlijk. Een goede manier om anderen in gevaar te brengen en AP voor ons allemaal te verpesten. Denk eens na man.Gewichtje aan het stuur
op basis van jouw profieltekst had ik meer enthousiasme verwacht. Maar misschien ben jij meer een type voor biertje rechts en een gehaktstaaf in de linkerhandGewichtje aan het stuur, koffie rechts en een croissantje in de linkerhand.
Congrats, je staat op mijn ignore list
Dat is echt achterlijk. Een goede manier om anderen in gevaar te brengen en AP voor ons allemaal te verpesten. Denk eens na man.
Okay. Stel ik wil onderweg naar Italië laden bij Ionity. Moet lukken met mijn New Motion pas. Heb ik dan een adapter nodig of is die bij de laadpaal aanwezig zoals een chademo bij FastNed. Nu hoop ik maar dat ik geen onzin uitkraam.
Sorry, heel even off topic.
op basis van jouw profieltekst had ik meer enthousiasme verwacht. Maar misschien ben jij meer een type voor biertje rechts en een gehaktstaaf in de linkerhand
Met Pasen is de planning. Nu mag het niet. Van mijn vrouw.Niet om het een of ander, maar ik zou nog even 2x achter m'n oren krabben voordat ik naar Italië zou gaan
Dus jij denkt dat je echt net zo snel reageert, mocht er iets mis gaan, met koffie in je rechter hand en een croissantjes in je linker??? Het blijft op dit moment gewoon bij wet verboden dit te doen. Door dat te negeren brengt hij andere weg gebruikers in gevaar. DIKKE dislike dus.Wie zegt dat de beste man niet op let? Ik zou het niet doen al is het enkel maar om alle mogelijke claims van een potentieel ongeluk te voorkomen maar om meteen van de daken te schreewen dat het gevaarlijk is.....
AP is al verpest, of vind je de 15 seconden nag wel werken? Ik kijk meer in m'n cockpit of ik de nag niet abusievelijk mis terwijl ik neurotisch elke 5 seconden m'n stuur een kleine nudge geef.
Op wintersport is AP ZO VAAK uitgeschakeld geweest omdat AP geen contra gewicht waar kon nemen terwijl ik keurig met 2 handjes stuur. Weer wachten op de volgende file of parking om even vlug naar Park en weer naar Drive te schakelen.
Hij zal als hij al op zit te letten, niet snel het stuur pakken al is het maar omdat hij dan moet kiezen: croissant of koffie?Wie zegt dat de beste man niet op let? Ik zou het niet doen al is het enkel maar om alle mogelijke claims van een potentieel ongeluk te voorkomen maar om meteen van de daken te schreewen dat het gevaarlijk is.....
Wacht maar tot vanwege dit soort clowns geëist gaat worden dat attention op twee onafhankelijke manieren moet worden bewaakt. Dan is AP pas echt stuk.AP is al verpest, of vind je de 15 seconden nag wel werken? Ik kijk meer in m'n cockpit of ik de nag niet abusievelijk mis terwijl ik neurotisch elke 5 seconden m'n stuur een kleine nudge geef.
Als je wakker bent /oplet zijn de optische en geluidssignalen toch best een hint dat je meer druk moet geven? Hij is bij mij dan ook geen enkele keer uitgegaan.Op wintersport is AP ZO VAAK uitgeschakeld geweest omdat AP geen contra gewicht waar kon nemen terwijl ik keurig met 2 handjes stuur. Weer wachten op de volgende file of parking om even vlug naar Park en weer naar Drive te schakelen.
Eens, sorry, was even in shock dat we daadwerkelijk iemand is die het een goed idee vind om een gewichtje aan het stuur te hangen.Kan iemand een topic starten 'Janken over verkeersveiligheid', zodat we het hier over Software kunnen hebben?
Bij voorbaat dank