Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.32.xx

This site may earn commission on affiliate links.
Vanavond rit gedaan van Amersfoort naar Hoofddorp op 2021.32.21 en heb voor het eerst sinds ik de auto heb (sep 2019) niet de A/P hoeven uitschakelen dus van oprit tot afrit.
Wat mij vooral opviel is dat de auto veel zelfverzekerder van baan wisselde en waar ik voorheen een time out kreeg ging de auto wel de baanwissel doorzetten als er ook maar een klein beetje ruimte voor was.
Dit alles in de schemer en met matige regen, ik was verbaasd dat FSD geactiveerd bleef aangezien ik vaak genoeg voorheen meegemaakt heb dat 1 van de camera's niet voldoende zicht meer had.
Ik sluit af met een een baanwissel om in te halen waar er een auto met redelijk hoge snelheid op de linkerbaan naderde maar mijn auto voltooide de manoeuvre en accelereerde meteen zodat mijn mede weggebruiker niet in de remmen hoefde.
Positieve ervaring dus voor mij. (en mijn vrouw die alles behalve een fan is van FSD)
 
Kom net terug uit Duitsland met regen in het donker, bij ons werkt de automatische ruitenwisser heel erg slecht als hij 2 keer zo vaak zou wissen als nu het geval was zou ik het nog te wienig vinden.
Lijkt wel of het met deze SW (nog) minder goed is dan voorheen, heeft een van jullie dit toevallig ook gemerkt of is er bij onze model 3 iets mis?
 
  • Like
Reactions: Koifim
Maar nog steeds moet je ‘m door een weerstand duwen. Toch?
Nope, sinds laatste update is dat weer verholpen. Met knipperlicht aan nog nauwelijks weerstand, zoals voorheen en zoals het hoort. Helaas dus nog wel usb problemen.
Wel een beetje triest dat wel het in deze discussies over updates veelal moeten hebben over dingen die stuk zijn gegaan of net weer zijn hersteld nadat ze bij vorige update mis gingen. Dat zou Tesla toch beter moeten kunnen doen, maar goed.
 
Kom net terug uit Duitsland met regen in het donker, bij ons werkt de automatische ruitenwisser heel erg slecht als hij 2 keer zo vaak zou wissen als nu het geval was zou ik het nog te wienig vinden.
Lijkt wel of het met deze SW (nog) minder goed is dan voorheen, heeft een van jullie dit toevallig ook gemerkt of is er bij onze model 3 iets mis?
Hier zojuist dezelfde ervaring inderdaad :-(
 
  • Informative
Reactions: To3ornotto3?
Ook met 2021.32.21 kan ik bij Entertainment alleen games zien en selecteren maar bij Theatre een leeg scherm en geen YouTube, geen Video handleidingen en geen Netflix etc. Via spraakbediening kan ik Youtube juist weer wel op het scherm krijgen en is daarna de webbrowser ook weer te gebruiken die sinds 2021.24 op het nieuwe search scherm was blijven steken
 
Last edited:
Kom net terug uit Duitsland met regen in het donker, bij ons werkt de automatische ruitenwisser heel erg slecht als hij 2 keer zo vaak zou wissen als nu het geval was zou ik het nog te wienig vinden.
Lijkt wel of het met deze SW (nog) minder goed is dan voorheen, heeft een van jullie dit toevallig ook gemerkt of is er bij onze model 3 iets mis?
Ja ook hier veel software functies die slechter presteren. Met 150km/u met AP door een snelle bocht naar rechts op de linkerbaan kan autopilot geen goede lijn vinden en stuurt niet comfortabel met veel abrubte stuurcorrecties.
 
Degenen die geen gevuld theater-scherm hebben, hebben allemaal wel eerst een keer opnieuw opgestart? Minimaal de helft van de updates hier functioneren niet goed zonder een reboot. Ook had ik dat er bepaalde functionaliteit de volgende dag pas weer werkte.
 
  • Like
Reactions: Epyx