Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2021.32.xx

This site may earn commission on affiliate links.
TeslaFi.com Firmware Tracker geeft:
Screenshot from 2021-10-04 21-15-50.png

Die .22 is toch met FSD beta? Best veel... 100% van de installs in USA
 
In U systeem 😬 auw 😣
Gelukkig niet. De PC van een IT-er werkt over het algemeen toch een stuk beter dan een gemiddelde ruisbak. :)

Waar het om gaat, is cache-invalidatie. Vaak wordt dit alleen voor bepaalde functies goed gemaakt omdat het anders duidelijk niet goed werkt (zoals talen wisselen bij Tesla), maar niet bij zaken waar het meestal wel werkt of niet goed is getest (zoals na het bijwerken van de software). Tesla staat daar echt niet alleen in, maar het zou wel heel fijn zijn als ze daar wat tijd aan zouden besteden.
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
Van summon gebruikte ik nog wel eens het vooruit of achteruit rijden bij een lastige parkeerplek. Dat was matig succesvol, brak vaak af. Laatste tijd breekt hij altijd bij het begin al af. Dus knipperlicht gaat een keer, handrem eraf en dan stopt ie weer.
N=1 of meer mensen met dit probleem?
Ik heb dat ook, sinds versie 4 van de app (op Android). Mijn vrouw, in al haar wijsheid, heeft niet geupdate, en bij haar werkt het nog als vanouds.
 
  • Informative
Reactions: OttoR
Van summon gebruikte ik nog wel eens het vooruit of achteruit rijden bij een lastige parkeerplek. Dat was matig succesvol, brak vaak af. Laatste tijd breekt hij altijd bij het begin al af. Dus knipperlicht gaat een keer, handrem eraf en dan stopt ie weer.
N=1 of meer mensen met dit probleem?
Summon werkte vroegah redelijk oké. Nu toch al wel talloze maanden dat dat bij mij niet meer werkt, net zoals bij jou enkel knipperlichten en z'n remmen er af gooien is het enige wat nu gebeurt.
 
Versie 2021.32.21, Model 3 performance.

Alarm perikelen.

Herkent iemand dit, sinds 32.21:

Alarm gaat af zonder reden. Camera neemt niets op van dat evenement. Ervoor en erna beelden, niets op het moment van triggeren.

Inmiddels de derde keer in een week.

🤔
 
  • Like
Reactions: OttoR