Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.12.*

This site may earn commission on affiliate links.
Visualisaties van de FSD preview laat nu verder vooruit dingen zien. Auto’s, stoplichten, voetgangers. Vandaag dat de auto binnen de bebouwde kom al begon af te remmen voordat ik zelf eigenlijk de voetganger zag. Nu hopen dat ze veel meer laten zien zoals de in de usa.
 
  • Like
Reactions: DM231191
Visualisaties van de FSD preview laat nu verder vooruit dingen zien. Auto’s, stoplichten, voetgangers. Vandaag dat de auto binnen de bebouwde kom al begon af te remmen voordat ik zelf eigenlijk de voetganger zag. Nu hopen dat ze veel meer laten zien zoals de in de usa.
Klopt helemaal!
 
Misschien een stomme vraag, maar stel hem toch. 😅

Mijn Y is tijdens een bezoekje aan een Tesla servicecenter gelijk geüpdatet naar 2023.12.1.1. (Was daar voor een ander euvel) Maar het hele parkassist (vision) zie ik niet.
Moet dat ergens aangezet worden? Heb echt alle instellingen al doorlopen maar kan niks vinden
 
Misschien een stomme vraag, maar stel hem toch. 😅

Mijn Y is tijdens een bezoekje aan een Tesla servicecenter gelijk geüpdatet naar 2023.12.1.1. (Was daar voor een ander euvel) Maar het hele parkassist (vision) zie ik niet.
Moet dat ergens aangezet worden? Heb echt alle instellingen al doorlopen maar kan niks vinden
Ik heb gelezen dat dit soms een paar honderd km kan duren voordat het geactiveerd wordt. Er van uitgaande dat parkeerhulp geactiveerd is onder het kopje veiligheid.
 
  • Like
Reactions: Blackrope
Dank voor de reactie. Er is dus geen optie om de parkeerhulp te activeren onder veiligheid. Echt vreemd. Ga maar een service verzoek aanmaken. ☺️
Ik zou eerst maar even een paar honderd km rijden hoor.. het is niet altijd nodig direct een service verzoek in te dienen. Wellicht kun je een soft reset beide knoppen op het stuur ingedrukt houden tot je een T ziet eerst proberen
 
  • Like
Reactions: Blackrope
Lijkt also het grote deel al op deze versie zit. Hier nog steeds 2323.2.10. Vreemd want ik was altijd bij de eersten vroeger.
Kijk wel uit naar de update ivm. stuurwiel-acties en vooral de meldingen van het zachter/smoother rijden bij AP.
 
Lijkt also het grote deel al op deze versie zit. Hier nog steeds 2323.2.10. Vreemd want ik was altijd bij de eersten vroeger.
Kijk wel uit naar de update ivm. stuurwiel-acties en vooral de meldingen van het zachter/smoother rijden bij AP.
Ik vermoed dat distributie van software meer random geschiedt. Heb recent 3 maanden geen updates gehad en de laatste 2 updates waren binnen 1-2 weken na elkaar. Gewoon zorgen dat wifi je auto bereikt en er mee connect, en geduld hebben.
 
  • Like
Reactions: peter85
Rijdend op AP op een verder helemaal lege dijk doe ik de ruitenspoeier aan omdat er een insect in mijn blikveld uit het leven gestapt is, BEEP BEEP BEEEP BEEP, Forward Colision Warning melding. Tesla Vision, geweldig.
 
Met deze update is mijn stuurbekrachtiging gereset of voorzien van nieuwe software(kalibratie). Stuurt nu veel fijner. Voor de update was mijn stuurbekrachtiging in de middenstand praktisch uit en op het moment dat je het stuur een paar graden draaide ging hij pas echt mee helpen. Dit reedt zeer onplezierig omdat je steeds moest corrigeren. Boven de 120 rijden was erg onplezierig terwijl op AP de auto keurig strak tussen de lijntjes bleef.Voor over 3 weken hiervoor afspraak ingepland voor controle en uitlijnen. Maar dat is nu niet meer nodig🤗. Blijft bijzonder zo’n Tesla. Zelfs naar 6 jaar.
 
  • Like
Reactions: job-lek