Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Ja dat heb ik ook met een collega, die kreeg eerst een paar weken niets en ik kreeg er 3. Ik zat al op 2019.8.3 en hij nog op een 2018 versie. Nu krijg ik al een paar weken niets en hij is van 2018... naar 2019.8.3 --> 2019.8.5 en daarna nog een keer naar 2019.8.5 gegaan en daar zit hij volgens mij al een week of twee en ik maar niets. Ook al een paar keer gereset (dan kreeg je hem soms ook sneller aangeboden heb ik begrepen), maar nog steeds niets.

Gewoon maar afwachten denk ik.
 
Logica zal denk ik ook in backend systemen zitten. Mijn M3 had elke 100km een reboot. Dat ziet Tesla zelf ook en grijpen ze proactief in. Ik heb ok een support ticket open staan.
Sinds 8.5 geen reboot meer
Sinds 8.6 voor het eerst een zwarte achteruit camera voor paar seconden.
 
Logica zal denk ik ook in backend systemen zitten. Mijn M3 had elke 100km een reboot. Dat ziet Tesla zelf ook en grijpen ze proactief in. Ik heb ok een support ticket open staan.
Sinds 8.5 geen reboot meer
Sinds 8.6 voor het eerst een zwarte achteruit camera voor paar seconden.
Een zwart scherm voor 5 seconden bij de achteruit rijfunctie heb ik sinds midden vorige week mee te maken. Even relaxen en chillen en het komt goed. Q is het aan het oplossen, denk ik.
 
Ja dat heb ik ook met een collega, die kreeg eerst een paar weken niets en ik kreeg er 3. Ik zat al op 2019.8.3 en hij nog op een 2018 versie. Nu krijg ik al een paar weken niets en hij is van 2018... naar 2019.8.3 --> 2019.8.5 en daarna nog een keer naar 2019.8.5 gegaan en daar zit hij volgens mij al een week of twee en ik maar niets. Ook al een paar keer gereset (dan kreeg je hem soms ook sneller aangeboden heb ik begrepen), maar nog steeds niets.

Gewoon maar afwachten denk ik.

Telkens als ik zie dat er update komt via internet etc zet ik de WiFi versterker zo dicht mogelijk bij de auto, maar nog wel in huis en binnen een dag is de auto weer up to date. Werkt altijd hier!
 
Heb steeds meer het vermoeden dat jij wel vaker een glaasje teveel op hebt ;)
Dat klopt, maar dan wel een glaasje water. Als kind in een vat met Whisky gevallen en heb meer dan 40 jaar er plezier aan gehad. Denk soms nog wel in een delirium moment dat ik aan de Vodka-Mertini zit, ha,ha. Nu al 10 jaar geen druppel en heb aanzienlijk meer plezier met alles, dus ook met.....
 
  • Funny
Reactions: Mad P***y
Telkens als ik zie dat er update komt via internet etc zet ik de WiFi versterker zo dicht mogelijk bij de auto, maar nog wel in huis en binnen een dag is de auto weer up to date. Werkt altijd hier!
P***y maakt het ivm de frequentie van binnenkomen van de updates trouwens nog uit hoe sterk het signaal van de wifi is? Ik heb zowel een wifiversterker als het vaste wifi punt welk ik kan gebruiken. De een heeft uiteraard een sterker signaal dan de ander. Anders zou ik de vraag niet stellen.
 
P***y maakt het ivm de frequentie van binnenkomen van de updates trouwens nog uit hoe sterk het signaal van de wifi is? Ik heb zowel een wifiversterker als het vaste wifi punt welk ik kan gebruiken. De en heeft uiteraard een sterker signaal dan de ander. Anders zou ik de vraag niet stellen.

Maakt op zich niet uit, had eerst zelfs geprobeerd om de auto met de neus richting de versterker te parkeren, maar ook andersom (parkeer liever achteruit) werkt het prima. Versterker is op 3 meter afstand binnen en dan heb je natuurlijk de buitenmuur er nog tussen. Onze S had maandenlang geen update gehad tot ik met de versterker ging experimenteren. Ik parkeer de auto die ik als eerste wil updaten het dichts mogelijk naast het huis en dan wissel ik de auto’s van plek als het downloaden klaar is.
 
Maakt op zich niet uit, had eerst zelfs geprobeerd om de auto met de neus richting de versterker te parkeren, maar ook andersom (parkeer liever achteruit) werkt het prima. Versterker is op 3 meter afstand binnen en dan heb je natuurlijk de buitenmuur er nog tussen. Onze S had maandenlang geen update gehad tot ik met de versterker ging experimenteren. Ik parkeer de auto die ik als eerste wil updaten het dichts mogelijk naast het huis en dan wissel ik de auto’s van plek als het downloaden klaar is.
Misschien verklaart het wel waarom ik bij mijn ene adres geen en bij het andere wel updates hebt ontvangen. Alhoewel de weergavesterkte hetzelfde lijkt. De afstanden bedoel ik, niet de wijze van parkeren.
 
Misschien verklaart het wel waarom ik bij mijn ene adres geen en bij het andere wel updates hebt ontvangen. Alhoewel de weergavesterkte hetzelfde lijkt. De afstanden bedoel ik, niet de wijze van parkeren.

Ontvanger zit aan de voorkant van de auto, vandaar de parkeerwijze probeersels.

Edit: @Mergoscia Bij de 3 zit de ontvanger in de linker buiten spiegel geloof ik. Dus het kan wel iets uitmaken hoe je de auto parkeert.
 
Last edited: