Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
In de S en X toch echt rechts
mirror-antenna1.jpg
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Wij hadden het over de 3.
P***Y bedankt voor de info. Ik snap 'm.
Maar bij de jongens is er begrijp ik wat verwarring vanwege welk model je hebt en welke linkerhand je hebt. Is het de linker linkerhand of nou toch de linker-, linker- linker- linker-, linkerhand?

Hé, nieuw zebrat'je gekocht en gelijk maar bijpassende vetertjes? Staat wel goed bij de kleur auto!
 
  • Funny
Reactions: Mad P***y
Vanochtend 2019.12 gekregen op m'n S100D . Helaas nog steeds geen NOA dus niet echt iets veranderd behalve meer Teslatari games en een betere browser. Sentry/dog mode etc, had ik de vorige versie al.

De browser is echt een flink stuk sneller. Geek als ik ben probeerde een een oud computerspel in een browser op te starten en dat werkte zelfs redelijk:


Verder laden de meeste websites een stuk vlotter of werken gewoon weer goed. Flitsmeister werkt best vlot.

Helaas zijn er ook websites stuk en laten de nou echt nuttige website A Better Route Planner en Tesla Waze het niet doen met 2019.12


Ik heb al gereageerd op een post van het ABRP forum: Problems with Tesla firmware 2019.12

Als ik de filmpjes zo zie zou de lane change assist feature een stuk beter moeten werken en zou phantom breaking niet meer voor komen.
 
  • Informative
Reactions: balblas and woes
Hier hetzelfde. Is er dan geen mogelijkheid om een update "op te roepen" oid?
Ik sta nog op 2018.50.6......na 4 niet gelukt software updates.
Gisteren donderdag 11-4 stond ik op SUC Breukelen waar er toevallig iemand van de mobile services stond. Deze heeft hem toen gepusht echter zonder succes, blijkt ergens iets mis te gaan tussen de update en de wagen. Helaas kon hij iemand niet via zijn laptop installeren, hiervoor moest er een werkbon gemaakt worden. Gelukkig woon/werk ik nabij Sec Amsterdam, gelijk een afspraak gemaakt. Donderdag 18-4 krijg ik als het goed is mijn update.

Wie weet heb jij hetzelfde probleem als ik(MS 10/2017 AP 2.0).
 
Ik sta nog op 2018.50.6......na 4 niet gelukt software updates.
Gisteren donderdag 11-4 stond ik op SUC Breukelen waar er toevallig iemand van de mobile services stond. Deze heeft hem toen gepusht echter zonder succes, blijkt ergens iets mis te gaan tussen de update en de wagen. Helaas kon hij iemand niet via zijn laptop installeren, hiervoor moest er een werkbon gemaakt worden. Gelukkig woon/werk ik nabij Sec Amsterdam, gelijk een afspraak gemaakt. Donderdag 18-4 krijg ik als het goed is mijn update.

Wie weet heb jij hetzelfde probleem als ik(MS 10/2017 AP 2.0).

Vanaf augustus 2017 heeft de S hw2.5, weet je zeker dat je op 2.0 zit?
 
  • Like
Reactions: GIO1974
Als ik de filmpjes zo zie zou de lane change assist feature een stuk beter moeten werken en zou phantom breaking niet meer voor komen.

Ik heb nu ook de 2019.12 maar als de auto een tunnel inrijdt en de weg dus naar beneden gaat heb ik net 2x een phantom break gehad, waarbij het remmen vrij hard erin ging en ik links voor wat rare rammelende geluiden kreeg te horen. Ook krijg ik regelmatig de melding of ik mijn haden aan het stuur wil houden terwijl mijn linkerhand gewoon aan het stuur hangt. Muziek via spotify blijft af en toe hakkelen alsof een cd blijft hangen. Maar dat is misschien met een reset wel weer weg of is de mp3 die bij spotify corrupt is van deze artiest want iknhad het bij twee nummers en daarvoor geen last van
 
  • Funny
Reactions: PaulusdB
Tsja... de hoop op een goede audio en spotify ervaring heb ik inmiddels opgegeven. Het is best triest dat dit nog steeds echt verschrikkelijk is. Maar ja, dat krijg je met een gesloten systeem. De "app" is intern ontwikkeld en heeft gewoon heel veel beperkingen.

Ik had gehoopt dat de nieuwe browser ook betekende dat de Spotify speler stabielere streams zou hebben maar helaas.

Het is naar mijn mening echt een hele grote misstap van Tesla om geen Android te adopteren voor het media gedeelte.

Maar vergeet niet dit is 2019.12 dus de eerste grotere release zonder bugfixes. Al je issues individueel melden in het Engels op [email protected] maar ook via de voice report functie.
 
Zeker weten doe ik het niet...is er eigenlijk een manier om dat te checken?
Auto’s tot augustus 2017 hebben hw2.0 (wij hebben een s van 06-2017 dus 2.0) van september 2017 is het 2.5 en binnenkort dus 3.0.

Met 2.5 haal je wel sentry mode binnen, als de update wel lukt dan ;). Bij 2.0 kan het nog niet, zijn ze wel nog aan het testen in US, dus hopelijk komt het er wel binnenkort.
 
  • Informative
Reactions: GIO1974