Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Zijn er nog mensen die 'per ongeluk' een gratis update gekregen hebben van de standaard AP naar EAP/FSD (in 2019.20.1)? Zoja, iemand een idee of de laatste software update dit ongedaan maakt?
Ja, daarom durf ik de mijne nog niet te updaten eerlijk gezegd.. :) Alhoewel ik het idee had dat die upgrade niet door een update getriggered werd maar door het feit dat ik de auto precies 3 mnd had. Hoe lang heb jij je auto?
 
Ik heb vanaf gisteravond een M3 demo gehad. Thuis niet op WiFi aangemeld en vanmorgen melding dat er nieuwe features beschikbaar zijn. Heeft hij blijkbaar uit eigen beweging een update geïnstalleerd. Is hiermee de veronderstelling dat hij dit eerder via WiFi doet van de baan?
Vanmorgen voor het eerst de M3 op de wifi aangesloten en ik kreeg meteen een melding voor een update!
 
Wel beetje stom nieuwe update maar model s word minst geüpdate terwijl in mijn perspectief je koopt een auto van 100.000 of meer bij mij model s p100d krijgt een model 3 nieuwste van het nieuwste terwijl die 1/3 kost ik wist bananen zijn krom maar dit is ook wel krom
Je zou zeggen, als je zo een bedrag aan een auto kan geven, moet je toch niet besparen op leestekens, hoofdletters en witregels?
 
vandaag was bij mij weer de dag van de remingrepen. Op 60/80km/u wegen zonder middenstreep vindt de wagen dat je al gauw links van je baanvak zit. Ook al stuur ik heel natuurlijk op mijn deel, dan zie ik in het scherm voor mij dat de auto erg links in het vak rijdt. In dat geval gaat de wagen steevast in de remmen als een vrachtwagen je tegemoet komt rijden. Soms is iets meer rechts rijden de oplossing, maar vaak scheer je dan vlak langs de geleiderail. Niet erg relaxt.

Ik had graag gezien dat TACC uitschakelaar was (net als de intelligente ruitenwissers) en dat je dan een domme CC had overgehouden.
 
vandaag was bij mij weer de dag van de remingrepen. Op 60/80km/u wegen zonder middenstreep vindt de wagen dat je al gauw links van je baanvak zit. Ook al stuur ik heel natuurlijk op mijn deel, dan zie ik in het scherm voor mij dat de auto erg links in het vak rijdt. In dat geval gaat de wagen steevast in de remmen als een vrachtwagen je tegemoet komt rijden. Soms is iets meer rechts rijden de oplossing, maar vaak scheer je dan vlak langs de geleiderail. Niet erg relaxt.

Ik had graag gezien dat TACC uitschakelaar was (net als de intelligente ruitenwissers) en dat je dan een domme CC had overgehouden.
Wegen zonder middellijn: geen AP gebruiken voorlopig. Veel te veel fouten. Daarnaast ook rijbaanoverschrijding uit bij fietsstroken (helaas nog steeds iedere rit)
 
Sinds de laatste update naar 2019.20.1 9973c22 heb ik talloze problemen met mijn MX uit 2018: Op de een of andere manier kan ik mijn verbruik niet meer zien op het kleine scherm, verbruik en afstand blijven op 0 staan en ook de km-teller telt niet meer door, nu denkt de auto dat ik al 27 uur aan het rijden bent, werken de presets van de stoelen niet meer automatisch als ik instap, synchroniseert mijn iPhone geen recente gesprekken meer (wel die voor de update zijn gevoerd), staat de navigatiestem na iedere rit aan, staat NoA na iedere rit weer uit, staat verlagen iedere keer standaard aan, staat de laadlimiet iedere dag op 100% (ondanks terugzetten) en hapert mijn radio op de FM band...

Enige positieve is dat de AP geen phantom-brakes meer laat zien op de A15 Zuidring Rotterdam.

Tesla gebeld, 10 resets op allerlei manieren, maar niets helpt. Ze snappen er niets van en denken dat het aan de software ligt (deuhhh), maar hebben geen nieuwere update, dus kunnen niets doen...