Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software versie 9.0

This site may earn commission on affiliate links.
Wat een kansloze post zeg, ik vindt dat je je moet schamen en je excuus moet aanbieden. Je plaatst jezelf publiekelijk boven een ander.
Hierbij mijn excuses voor het feit dat ik blijkbaar iemand hiermee beledigd heb, dat was niet mijn bedoeling, de insteek was niet mezelf boven een ander te plaatsen, ik vond het gewoon opvallend veel fouten in een bericht.
 
ACCA0221-4B17-429F-A1E1-782D73970EB2.jpeg
Sja bij mij doet hij het nog. Zal vanavond ff kijken hoe hij nu is ingesteld
Zo werkt het bij mij en ik hoefde niet naast icoontje te klikken
 
Dus volgens jou had @F500e 'Ik vind is met een D, jij schrijft toch ook niet “ik loopt”?' moeten schrijven? o_O

Ik zou in dat geval voor "men" kiezen.....:p

Maar genoeg over taal discussies !

Inmiddels van SC begrepen dat er een nieuwe update (42.3) klaar staat die een groot aantal bugs die ik (en anderen) bij Tesla hebben gemeld, zou moeten fixen; behalve de audio bug :(. Maar die is gelukkig al wel bekend bij Tesla en wordt later aangepakt. Dus zoals @ramonneke terecht zegt: melden bij Tesla als je een bug opmerkt. Ze doen er echt wel iets mee.
 
Ik zou in dat geval voor "men" kiezen.....:p

Maar genoeg over taal discussies !

Inmiddels van SC begrepen dat er een nieuwe update (42.3) klaar staat die een groot aantal bugs die ik (en anderen) bij Tesla hebben gemeld, zou moeten fixen; behalve de audio bug :(. Maar die is gelukkig al wel bekend bij Tesla en wordt later aangepakt. Dus zoals @ramonneke terecht zegt: melden bij Tesla als je een bug opmerkt. Ze doen er echt wel iets mee.

Mwah, toen ik van 42.2 naar 42.3 ging werden de problemen alleen maar groter....
 
ben verre van tevreden over 42.2. Audio speelt niet of hapert of speelt iets af wat niet getoond wordt op het scherm, layouts van de airco en stoelverwarming die over elkaar heen liggen en daardoor niet bediend kunnen worden. Stand van de ventilatie is niet zichtbaar op hoe hard die staat. Bij scheduled charging instellen is niet zichtbaar op welke tijd het staat. Scherm reageert sowieso trager. Wellicht dat 2013 P85+ hier niet meer geschikt voor is.....
 
Ik zit op 42.3 en helaas... Daarin is weinig verschil met 42.2. Het verhaal dat ' in de volgende releases ' alles is verholpen, is broodje aap van medewerkers die minder weten dan wij hier.

Maar hoop doet leven! Kijken jullie ook zo uit naar V10? :p:p
Lol.

Ik kwam er dit weekend opeens achter dat ik dual climate control had: links en rechts. Nooit geweten. Of is dit ook een bug?
 
Zit er al jaren in
Dat dacht ik al. Toen ik dit weekend ermee zat te klooien zag ik opeens een ik geloof blauw veldje met daarin dual. Niet goed het boekje gelezen, me wel afgevraagd waarom het er niet inzat maar niet echt gemist.
Wat wel jammer is, en dat zal er toch echt niet inzitten en hoort eigenlijk in het draadje janken thuis, is dat de binnenverlichting niet aangaat als je met de fob in de buurt van de auto komt.
Make my day!!!:cool:
 
Ik ervaar met v9 vaker problemen met spotify. Die wil niet inloggen, zelfs niet na het restarten van center console. (Ik gebruik overigens de tesla login) Hebben anderen dit ook?

Hier het zelfde probleem, sinds de update geen Spotify meer kunnen gebruiken ''unable to login''. Zelfs me dagelijkse reset traditie werkt nu niet meer. Ik heb ook sinds V9 (42.3) dat de bluetooth niet goed werkt, de telefoon verbinding wordt gemaakt maar tijdens het bellen gaat de audio gaat niet over de speakers. De oplossing is ophangen en opnieuw bellen.. Ook zijn de automatische ruitenwissers een ramp, de interval is veel te laag en ik druk nu zo vaak op de knop dat ik hem beter op manueel kan zetten.

Bovendien kan de PID regeling van de climatecontrol/ ventilator speedcontrol ook wel een update gebruiken, constant die ventilator op stand 6-7 vind ik echt overdreven (ook wanneer de wagen op temperatuur is), wanneer ik deze op manueel stand 4 zet wordt deze setting vervolgens overschreven bij voorverwarmen via de app. Dan staat de ventilator modus nog wel op manueel maar blaast die in stand 6 of 7 ipv de ingestelde stand 4. Bij V8 was dit volgens mij niet het geval.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?