Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

SpaceX items bestellen

herb_k

Supporting Member
Supporting Member
Op verzoek open ik een draadje om artikelen te bestellen bij de SpaceX online store.:
SpaceX Home Page

Als je mee wil doen, vul dan dit Google spreadsheet duidelijk in.

Ik ga dan alles bestellen en zal ze naar Nederland sturen. Importkosten en verzendkosten worden pro rata verdeeld.
Ook komen er verzendkosten binnen NL of België bij.
Ik ga er GEEN facturen voor maken want ik doe het privé.

Onduidelijk of niet volledig ingevulde bestellingen zullen niet gedaan worden, en het kan zijn dat artikelen uitverkocht zijn.
Ik zal als de bestelling in NL aangekomen is, iedereen een mail sturen met de kosten.

SpaceX bestellen

Mars1

Member
Mar 25, 2018
240
177
Assendelft (NL)
Is het misschien ook mogelijk dingen uit Amerika te halen van de Tesla shop zelf?
Ik vind die zwarte koffie bekers met Tesla logo gaaf, maar die zijn alleen op de US site te vinden en die versturen niet naar ons.

robertvg

Extremely Well-Known Member
Jul 3, 2015
5,182
5,930
Amsterdam, Netherlands
De eerste shirts zijn binnen!
Dank Herbert en Ernst voor de boodschappen.
De items die niet op voorraad waren halen we de volgende keer.
0FC0C4C9-C2D1-44B7-8E3D-4C698E344692.jpeg

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC