Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Specs Tesla Model 3 LR RWD?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb van Arval een lijst met mogelijke voertuigen gekregen. In de lijst is de Model 3 RWD LR goedkoper in de lease dan de Model 3 RWD SR.

Chinese auto? Ik dacht dat in geval van de model 3 de grote accu variant altijd uit USA kwam.
JA, LRWxxx VIN. Dat zal vermoedelijk dezelfde LG accu zijn van de MiC LR Model 3/Y. Dus de 82kWH, 75 netto. En niet de CATL LFP ("tot 100% laden") accu van de normale RWD, dus de M3 RWD LR advies slechts tot 90% laden.
 
Last edited:
Ik twijfel voor zakelijke lease tussen de volgende.

Model 3 lr rdw
Model y
Wachten op nieuw model 3.

Wie kan mij adviseren. Tevens hebben we een megane 1.3 estate om onze caravan te trekken tijdens vakanties.
Ik zou voor een Model Y gaan. Alleen al om de ruimte. Bovendien heb je Premium Audio in de Y. In een 3 LR RWD niet.
 
Ik zou voor een Model Y gaan. Alleen al om de ruimte. Bovendien heb je Premium Audio in de Y. In een 3 LR RWD niet.
Persoonlijk zal ik gaan voor de grotere akku en range van de 3 RWD Long Range. Een praktijkrange van 100km+ is toch wel erg fijn. Mijn Y RWD haalt nu max 380 km bij mooi weer. Als het tegen de 500 km wordt (de 3 RWD Long Range), is het toch wel erg prettig. En de 3 is niet echt krap ofzo. Maar goed, iedereen zijn eigen mening.
 
Door die extra Sub woofer zijn de lage tonen wel beter. Voor de rest -wat ik al zei- is het geluid van de niet-premium ook goed/ prima. Hangt af wat voor muziek je af speelt.
En wat je referentiekader is en wat jezelf graag hoort. Je zult daarvoor toch zelf moeten luisteren.
Wij hebben de premium audio maar toch vind ik deze, vergeleken met het BMW Alpine audio systeem in onze 320 GT, minder. Niet zozeer de hoeveelheid bas dat is voldoende maar de detaillering (niet scherpte) in midden en hoog is toch beduidend minder in de Tesla.
 
Baal nog het meeste van het ontbreken van de premium audio. Weten jullie of dit überhaupt een groot verschil is?
Onze SR+ heeft standaard audio en onze LR heeft premium audio. Premium geeft net wat dieper en voller geluid. Dat neemt niet weg dat de standaard geluidsinstallatie al uitstekend geluid geeft . Hang ook een beetje vanaf wat je gewend bent, maar zonder premium is het geluid al vele malen beter dan in menig andere auto.
 
En wat je referentiekader is en wat jezelf graag hoort. Je zult daarom toch zelf moeten luisteren.
Wij hebben de premium audio maar toch vind ik deze, vergeleken met het BMW Alpine audiosysteem in onze 320 GT, minder. Niet de hoeveelheid die voldoende is, maar de detaillering (niet scherpte) in het midden en hoog is toch beduidend minder in de Tesla.
Voorraadmodellen kun je kopen. Zie website van Tesla.
Bij mijn leasemaatschappij kan ik de 3 LR rwd gewoon bestellen.