Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Speculatie nieuwe shop- en servicelocaties in NL

This site may earn commission on affiliate links.
Ik weet inmiddels al dat het service-centre in Den Haag aan het Forepark komt (waar precies weet ik nog niet).
Waar zou de winkel komen? Een vereiste is volgens mij:

* A-locatie
* Parkeerruimte heel vlak bij waar de demo-auto's geparkeerd kunnen staan.

Wat dat betreft lijkt de voormalige winkel van Gebr. de Borst aan de Grote Markt, vlakbij de tramtunnel met de parkeerplaatsen eronder, een een geschikte locatie. Deze wordt momenteel gerenoveerd/verbouwd....
Of wellicht straks de nieuwe Haagse Passage? Ook die heeft de parkeertunnel onder handbereik.

Wat denken jullie?
 
Ik weet inmiddels al dat het service-centre in Den Haag aan het Forepark komt (waar precies weet ik nog niet).
Waar zou de winkel komen? Een vereiste is volgens mij:

* A-locatie
* Parkeerruimte heel vlak bij waar de demo-auto's geparkeerd kunnen staan.

Wat dat betreft lijkt de voormalige winkel van Gebr. de Borst aan de Grote Markt, vlakbij de tramtunnel met de parkeerplaatsen eronder, een een geschikte locatie. Deze wordt momenteel gerenoveerd/verbouwd....
Of wellicht straks de nieuwe Haagse Passage? Ook die heeft de parkeertunnel onder handbereik.

Wat denken jullie?
Ik lees "Speculatie" en "Ik weet inmiddels".
Wat is je bron bij de Forepark locatie (zou mij wel goed uitkomen overigens)?
 
Service center in Forepark zou logisch zijn zoals meerdere plekken in regio Den Haag/Delft/Rotterdam. Forepark lijkt ook meest praktisch gelegen in de oksel van Prins Clausplein met rijksweg A12 en A4, daarnaast zitten erg veel automerken daar met hun werkplaats en showroom. Zal eens kritisch door Forepark heen rijden binnenkort of er al bedrijvigheid is ergens in een van de panden om te zien of Tesla daar haar volgende service center gaat huisvesten. Als ze daarnaast nog eens de gedachten krijgen om bij de service centers SuperChargers te plaatsen zou helemaal geweldig zijn, leent Forepark qua ligging zich ook uitstekend voor alleen geen restaurant in de buurt helaas.
 
Bingo, het service Center, met showroom komt in Forepark Den Haag het adres is Neckar. Ik heb foto's gemaakt en zal die later posten. Showroom is grotendeels ingericht met bureau's en wat materiaal zoals velgen en kleurstalen.
Voor degene die de A4 rijden vanuit Delft naar Amsterdam is na de Landrover dealer Romijn een glimp van de zijingang van de werkplaats te zien, nu nog lelijk gele deur die ze vast nog wel in orde zullen brengen en Tesla bord hangt er al wel boven.
 
Bingo, het service Center, met showroom komt in Forepark Den Haag het adres is Neckar. Ik heb foto's gemaakt en zal die later posten. Showroom is grotendeels ingericht met bureau's en wat materiaal zoals velgen en kleurstalen.
Voor degene die de A4 rijden vanuit Delft naar Amsterdam is na de Landrover dealer Romijn een glimp van de zijingang van de werkplaats te zien, nu nog lelijk gele deur die ze vast nog wel in orde zullen brengen en Tesla bord hangt er al wel boven.

Goed speurwerk! Had ook al even rondgereden, en net dat stukje bij Bemmel en Kroon maar overgeslagen. Daar komt íe dus. Mooi, nu maar hopen op een supercharger voor de deur ;-)
 
Klopt helemaal. Is ons verteld toen ik mijn Tesla op 29 november ophaalde en wij onze andere Tesla voor bromonderzoek meebrachten. De brom was aanwezig, we konden direct een leen Tesla meekrijgen of in januari de brom laten verhelpen in Den Haag. Hier hebben wij voor gekozen. Een monteur, die in Den Haag zou gaan werken, liet mij de exacte locatie op zijn telefoon zien. Ik mocht het geheimpje niet verklappen maar Nollendraaier heeft het nu zelf ontdekt:biggrin:
 
Deze foto's had ik nog beloofd, weet niet of Tesla hier blij mee is maar zoals gezegd vermoed ik dat er nog wel een lik verf over de (gele) garagedeur kan.
foto 1.JPG
foto 2.JPG
 
Bingo, het service Center, met showroom komt in Forepark Den Haag het adres is Neckar. Ik heb foto's gemaakt en zal die later posten. Showroom is grotendeels ingericht met bureau's en wat materiaal zoals velgen en kleurstalen.
Voor degene die de A4 rijden vanuit Delft naar Amsterdam is na de Landrover dealer Romijn een glimp van de zijingang van de werkplaats te zien, nu nog lelijk gele deur die ze vast nog wel in orde zullen brengen en Tesla bord hangt er al wel boven.

Jeh, prima locatie zo lekker dicht bij het Westland. Jaguar dealer Blankespoor zal het merken als wij teslasisten zijn buurt komen bezoeken. Locatie ligt vlak bij mijn Lotus garage "Van Sten Engineering", een bezoek waard als u in de buurt bent. Nieuwe pagina 1