Hey allen,
Heb nu ca. 6 weken ( kan ook langer zijn) dat mijn MYP thuis spontaan begint met opladen. Ook als je de laad op om functie in de app gebruikt. Als ik de auto inplug om 14:55 en er is een laad op om functie actief om bv 13:00 de volgende dag. Start de auto gewoon direct met laden. Vervolgens stop ik handmatig met laden. Als ik vervolgens de app open (dus de auto is in slaap geweest). Start de auto wederom met laden. Dit gebeurt overigens ook als je een service bericht ontvang in de app maar bv ook een update enz. Het plotseling opladen gebeurd ook bij laden voor vertrek evenals het handmatig stoppen van opladen na inpluggen, laad ik het voor het gemak direct opladen noemen.
Uiteraard is bovenstaande met de behorende timestamps doorgegeven, besproken enz met Tesla. Maar helaas nog steeds niks vernomen (top service ).
Hardware (alles up-to-date):
Tesla MYP
Tesla wall connector v3
iPhone 11 en Samsung Galaxy S8
Vraag:
Zijn hier allicht ervaringsdeskundigen die ook soortgelijke problemen hebben met het spontaan opladen? En zo, ja hoe heb je het opgelost?
Hoor het graag.
Ps.
Krijg overigens ook niet altijd een berichtje op mijn telefoon als het opladen is gestart. Geldt overigens ook voor andere berichten die ik niet krijg zoals cabin overheat enz. Maar dit terzijde.
Heb nu ca. 6 weken ( kan ook langer zijn) dat mijn MYP thuis spontaan begint met opladen. Ook als je de laad op om functie in de app gebruikt. Als ik de auto inplug om 14:55 en er is een laad op om functie actief om bv 13:00 de volgende dag. Start de auto gewoon direct met laden. Vervolgens stop ik handmatig met laden. Als ik vervolgens de app open (dus de auto is in slaap geweest). Start de auto wederom met laden. Dit gebeurt overigens ook als je een service bericht ontvang in de app maar bv ook een update enz. Het plotseling opladen gebeurd ook bij laden voor vertrek evenals het handmatig stoppen van opladen na inpluggen, laad ik het voor het gemak direct opladen noemen.
Uiteraard is bovenstaande met de behorende timestamps doorgegeven, besproken enz met Tesla. Maar helaas nog steeds niks vernomen (top service ).
Hardware (alles up-to-date):
Tesla MYP
Tesla wall connector v3
iPhone 11 en Samsung Galaxy S8
Vraag:
Zijn hier allicht ervaringsdeskundigen die ook soortgelijke problemen hebben met het spontaan opladen? En zo, ja hoe heb je het opgelost?
Hoor het graag.
Ps.
Krijg overigens ook niet altijd een berichtje op mijn telefoon als het opladen is gestart. Geldt overigens ook voor andere berichten die ik niet krijg zoals cabin overheat enz. Maar dit terzijde.