Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Stekkerclub

This site may earn commission on affiliate links.
Hoi,

Ik rijd dagelijks van Veghel naar Olst op en neer en moet regelmatig nog waarmee ik in de buurt van de 300 Km ga komen. Op de locaties kan ik niet bijladen en onderweg kom ik langs diverse Fast net stations.
Doorrijden naar SC Zwolle en weer terug is te ver om.....

Ik zou toch graag een Chademo adapter hebben maar begrijp dat ze niet meer nieuw te koop zijn.
Mogelijk heeft iemand deze gekocht en deze niet gebruikt heeft en waarschijnlijk ook niet zal gaan gebruiken.

Wie wil /m aan mij verkopen?

thankx

Lex
 
@in-clusion:

Even met SeC Duiven bellen, daar hadden ze er van de week nog een aantal liggen.
Ik had er daar 3 weken geleden 1 weg laten leggen en kreeg hem van de week na een beurt toch voor de 'oude' prijs mee.
"Natuurlijk meneer, u had deze toch al voor de prijsverhoging bij ons gereserveerd" kreeg ik als antwoord.
Helemaal Top! :)
 
Hi allemaal. Ben voor m'n Normandie vakantie (waar de superchargers nog niet echt vindbaar zijn) van 29 april tm 8 mei op zoek naar twee zaken.
1- 'n Chademo adaptor en
2- 'n type 2/3c laadkabel.

Uiteraard zet ik er graag 'n leuke fles franse wijn (oid) tegenover.
Woon zelf in Nieuwegein, werk deels in Utrecht, deels in Eindhoven. Iets in die regio is het meest luxe natuurlijk.
 
Hi allemaal. Ben voor m'n Normandie vakantie (waar de superchargers nog niet echt vindbaar zijn) van 29 april tm 8 mei op zoek naar twee zaken.
1- 'n Chademo adaptor en
2- 'n type 2/3c laadkabel.

Uiteraard zet ik er graag 'n leuke fles franse wijn (oid) tegenover.
Woon zelf in Nieuwegein, werk deels in Utrecht, deels in Eindhoven. Iets in die regio is het meest luxe natuurlijk.

Heb beide. Mocht je een / of allebei nog nodig hebben - laat t me maar even weten!
 
22 april tot en met 8 mei willen wij een rondje gaan rijden in Scandinavie. Graag zou ik voor die periode een "juice booster"/"Vivari" lader of een andere neuter ongevoelige lader willen lenen. Dit om rustig gedurende de nacht wat bij te kunnen laden.