Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Stekkerclub

This site may earn commission on affiliate links.
Nog maar net geregistreerd en meteen vragen of ik spullen kan lenen, hmm.
Maar de opvallende gulheid van de stekkerclubleden maakt de drempel wel lager.
In de periode 13-20 mei zou ik voor de zekerheid in Italië graag een ChaDeMo adapter en een al dan niet gezekerde CEE 32/16A adapter bij me willen hebben. Wie kan me helpen?
Voor degenen die het kennen: ik bezoek daar Fattoria La Vialla en ik neem graag een pakketje pasta/wijn/olie mee voor de eigenaar.
 
Crosspost:

Engeland en Schotland

In august heb ik het idee opgevat om met mijn Tesla naar Engeland en Schotland af te reizen samen met mijn zoon. Met name Schotland lijkt SuC technisch nog wel een uitdaging te zijn. De route staat nog niet vast. Wie kan mij advies verschaffen over:

1. Beschikbaarheid laadinfrastructuur
2. Welke pasje moet ik echt hebben!
3. Kabels, UMC bruikbaar?, Chademo nuttig?
4. Routes

Alle tips zijn welkom. Eventuele kabels / verloopstukken en Chademo (met borg) aanbiedingen zijn ook welkom.
 
Nog maar net geregistreerd en meteen vragen of ik spullen kan lenen, hmm.
Maar de opvallende gulheid van de stekkerclubleden maakt de drempel wel lager.
In de periode 13-20 mei zou ik voor de zekerheid in Italië graag een ChaDeMo adapter en een al dan niet gezekerde CEE 32/16A adapter bij me willen hebben. Wie kan me helpen?
Voor degenen die het kennen: ik bezoek daar Fattoria La Vialla en ik neem graag een pakketje pasta/wijn/olie mee voor de eigenaar.

Yep, ben daar klant. Ze hebben zéér goeie producten !!
Maar ik heb geen Chademo… . :(
 
Ik rijd sinds een klein jaar Tesla en van 15 t/m 31 mei willen we met de Tesla naar Zuid-Frankrijk. Er zijn voldoende SuC om de locatie te bereiken. Eenmaal daar willen we flexibel en vrij zijn, het liefst niet steeds via een SuC tochten maken. Wie heeft er een type 3C (Frankrijk) en/ of Franse schuko adapter te leen/ huur. Ik kom uit regio Den Haag. Uiteraard is borg geen enkel probleem. Op de weg terug nemen we natuurlijk ook wat lekkers mee.
Verder was ik benieuwd naar de ervaring met het openbaar opladen in Frankrijk. Hoe reken je af? Etc.
Ik probeer nog mijn profielfoto aan te passen, maar via mijn profielpagina kon ik dat nog niet zo snel vinden.
Alvast dank,
Hokkie
 
Ik rijd sinds een klein jaar Tesla en van 15 t/m 31 mei willen we met de Tesla naar Zuid-Frankrijk. Er zijn voldoende SuC om de locatie te bereiken. Eenmaal daar willen we flexibel en vrij zijn, het liefst niet steeds via een SuC tochten maken. Wie heeft er een type 3C (Frankrijk) en/ of Franse schuko adapter te leen/ huur. Ik kom uit regio Den Haag. Uiteraard is borg geen enkel probleem. Op de weg terug nemen we natuurlijk ook wat lekkers mee.
Verder was ik benieuwd naar de ervaring met het openbaar opladen in Frankrijk. Hoe reken je af? Etc.
Ik probeer nog mijn profielfoto aan te passen, maar via mijn profielpagina kon ik dat nog niet zo snel vinden.
Alvast dank,
Hokkie
Op advies van Keezje de toevoeging om een schademo adapter te lenen
 
Ik rijd sinds een klein jaar Tesla en van 15 t/m 31 mei willen we met de Tesla naar Zuid-Frankrijk. Er zijn voldoende SuC om de locatie te bereiken. Eenmaal daar willen we flexibel en vrij zijn, het liefst niet steeds via een SuC tochten maken. Wie heeft er een type 3C (Frankrijk) en/ of Franse schuko adapter te leen/ huur. Ik kom uit regio Den Haag. Uiteraard is borg geen enkel probleem. Op de weg terug nemen we natuurlijk ook wat lekkers mee.
Verder was ik benieuwd naar de ervaring met het openbaar opladen in Frankrijk. Hoe reken je af? Etc.
Ik probeer nog mijn profielfoto aan te passen, maar via mijn profielpagina kon ik dat nog niet zo snel vinden.
Alvast dank,
Hokkie

Hoi, welkom op het forum!
Je foto (avatar) kan je pas instellen via je persoonlijke gegevens na een 10-tal posts.
Ik denk dat vanaf 20 posts alle forum features ter uwer beschikking zijn. ;)

Xavier
 
Ik rijd sinds een klein jaar Tesla en van 15 t/m 31 mei willen we met de Tesla naar Zuid-Frankrijk. Er zijn voldoende SuC om de locatie te bereiken. Eenmaal daar willen we flexibel en vrij zijn, het liefst niet steeds via een SuC tochten maken. Wie heeft er een type 3C (Frankrijk) en/ of Franse schuko adapter te leen/ huur. Ik kom uit regio Den Haag. Uiteraard is borg geen enkel probleem. Op de weg terug nemen we natuurlijk ook wat lekkers mee.
Verder was ik benieuwd naar de ervaring met het openbaar opladen in Frankrijk. Hoe reken je af? Etc.
Ik probeer nog mijn profielfoto aan te passen, maar via mijn profielpagina kon ik dat nog niet zo snel vinden.
Alvast dank,
Hokkie

Ik heb een type 3c voor je te leen. Die is al heel wat keren naar Frankrijk geweest maar nog nooit gebruikt.
Ik werk in Waddinxveen.
 
Allen,

Nieuw op dit forum - mijn excuses nog geen manier gevonden om foto te uploaden.

Tussen 09/07 - 31/07 op trip naar en in noorwegen.

In vraag:
-Chademo
-UMC noorwegen

Kan er iemand mij helpen (zeker met laatste). Woonachtig in Brussel en zeker bereidt tot vergoeding.

thx.