Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Stekkerclub

This site may earn commission on affiliate links.
Net in mijn mailbox
 

Attachments

  • image.png
    image.png
    464.2 KB · Views: 61
Ik wil eigenlijk een CHAdeMO adapter aanschaffen. Ik las dat je bij Fastned snel kan laden mits je een CHAdeMO adapter heb. Nou las ik elders dat die ook door Telsa worden verkocht. Weet iemand hier iets mee van?

Fastned heeft op alle stations een chademo-adapter hangen. Dus daarvoor hoef je'm inderdaad niet aan te schaffen. Is wel handig als je naar gebieden gaar zonder SuC's onderweg en je wilt toch redelijk snel kunnen laden (tot 250 km/u). Verkgrijbaar via Tesla inderdaad
 
  • Like
Reactions: Art747
Hallo,

Ik ga met het gezin van 10 tot 29 augustus naar Noorwegen. Ik beschik reeds over een type 2 lader maar had eigenlijk geregeld dat ik bij de vakantiehuisjes met UMC kon opladen. Blijkt nu dat onze BE UMC ginds (waarschijnlijk) niet werkt én dat ze bij Tesla gestopt zijn met uitlenen.... Kan iemand mij helpen met eentje uit te lenen/te verhuren. Streek van Aalst maar ben bereid om tot in Friesland te rijden als het nodig is (gn straf namelijk ;-))
Dank bij voorbaat!!