Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Stekkerclub

This site may earn commission on affiliate links.
Wie o wie heeft in mei 2015 ook al weer mijn Gruppo Hera kaart geleend om te laden in Italië ?
Ik kreeg uiteindelijk recent (!) een factuur voor 140 kHh... door wat schoning in de mail kan ik niet meer achterhalen wie dat was -;)
PM me even mocht je dt lezen.
 
Iemand in Den Haag en omgeving toevallig een type 2 - type 3 verloopkabel te leen (die ik vanavond kan ophalen)?
Volgens mij zijn er nog maar weinig AutoLib laadpalen in Parijs met een gewoon stopcontact, maar kan dat nergens duidelijk vinden.
 
Iemand in Den Haag en omgeving toevallig een type 2 - type 3 verloopkabel te leen (die ik vanavond kan ophalen)?
Volgens mij zijn er nog maar weinig AutoLib laadpalen in Parijs met een gewoon stopcontact, maar kan dat nergens duidelijk vinden.

Hoi Merijn, ik heb een kabel Type 2>3C liggen in Rijswijk. Die mag je uiteraard lenen, en daarna aan Keezje doorgeven! Ik ben vanavond alleen pas laat thuis, stuur anders even je nummer via PM dan regelen we wat?
 
Anco, mocht het bij Keezje niet lukken dan kun je ook bij mij aankloppen. 100 meter richting zee rijden. Begin nu te begrijpen waarom de Tesla's in onze buurt net zo veel voorkomen als duiven op de dam.
Nou zeg, ik had m toch netjes aangeboden :cursing:. PM gestuurd om de andere lezers niet verder te vermoeien :tongue:. Maar goed, als Anco 98wH kan besparen door m bij jou te halen, moet hij dat zeker doen!! :)wink:, voor de zekerheid)
 
Hoi Keezje,

Had je net een PM gestuurd, als je hem liever zelf hebt voor je rit naar Parijs, wat ik snap, prima hoor. Dan wordt het inderdaad 100 m richting zee.... ;-)

Dat snap ik natuurlijk best. En er begint bij mij iets te kriebelen, begin met mijzelf te wedden dat als ik m uitleen, ik er komend weekend in Parijs om verlegen zit... Dus...
 
Anco, nu je een optie nog dichter bij huis hebt, kan ik m misschien beter toch zelf meenemen. Zal m in Parijs vast niet nodig hebben, tenzij ik m niet bij me heb, zoiets... Maar als je BobbyKings niet kunt lokaliseren, hoor ik wel weer van je.
 
Weet iemand of ze in Belgie dezelfde krachtstroomstekkers hebben als in Nederland?
binnenkort overnacht ik in 's-Gravenvoeren in een hotel waar men aangeeft wel krachtstroom beschikbaar te hebben.
Ik ben van plan deze mensen een foto te sturen van mijn stekker maar als iemand het hier weet is nog beter.

 
Weet iemand of ze in Belgie dezelfde krachtstroomstekkers hebben als in Nederland?
binnenkort overnacht ik in 's-Gravenvoeren in een hotel waar men aangeeft wel krachtstroom beschikbaar te hebben.
Ik ben van plan deze mensen een foto te sturen van mijn stekker maar als iemand het hier weet is nog beter.
In België heeft men dezelfde 16 en 32A rode stekkers/ contrastekkers als in Nederland.