Wie kan mij vertellen welk bedrijf nieuwe producten verkoopt met beschadigingen aan hun eigen producten bij de nieuwleveringen?
Teveel om op te noemen.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wie kan mij vertellen welk bedrijf nieuwe producten verkoopt met beschadigingen aan hun eigen producten bij de nieuwleveringen?
Hier schiet jij jezelf in de voet.
Je toont hier een briefje van Tesla welk over laadkabels gaat. Telefoonkabeltjes is een ander onderwerp.
Dus haal je twee dingen door elkaar. Of je dit bewust doet of onbewust maakt niet meer uit. Je geloofwaardigheid is weg en weet ik niet wat ik nog van alle punten die jij hebt genoemd moet geloven. Zelfs krijg ik het gevoel dat je hoe dan ook negatief over Tesla wilt schrijven..
Je gaf dit aan: "en dan vergeet ik nog dat gezeik over die achterlijke telefoonsnoertjes die je moet kopen. Ze verkopen een auto met 2 dockingstations maar als je de snoertjes erbij wilt, moet je daarvoor betalen... echt sneu en A-merk onwaardig"
Mijn reactie op de telefoonsnoertjes was: "Het werkt bij Tesla anders dan bij andere merken. Dat communiceren ze ook; dus jouw verwachtingspatroon was niet op Tesla ingesteld.
Ik vind jouw communicatie over Tesla niet netjes. Jouw verhaal lijkt op een Geile Traaf verhaal die ook zaken verdraaid en daardoor (onnodig) schade toebrengt: alleen vanwege sensatiezucht en zwartmakerij om er goed aan te kunnen verdienen.
Als laatste: Laadkabels worden altijd nageleverd, zo heb ik op dit forum kunnen lezen. Eind maart begin april waren er ook problemen met het naleveren van kabels. Toen moesten ze zelfs nog uit Amerika komen. Bij mijn aflevering zaten de kabels er netjes bij. Een andere medewerker vroeg ten tijde van de aflevering of ik nog een setje kabels diende te hebben, want hij had nog drie sets over. Nee zei ik. Ook bij SeC Den Haag hebben ze meerdere keren gevraagd of ik laadkabels had gekregen.
Ruud, je hebt gelijk . Het was een flauwe reactie die te ver doorschoot.wat flauwe reactie... zie complete mail, ik praat over telefoonoplaadkabels, in de reactie van Tesla wordt pas over laadkabels gesproken, ik heb deze 1 op 1 gekopieeerd juist om volledig openheid te geven.
verder stap ik uit de discussie, geen zin om "bewijs" te moeten leveren en afgezeken te worden vanwege sensatiezucht en zwartmakerij. Dit is een discussie over de problemen met model 3 en ik ervaar dit als probleem. Daar hoef je het niet mee eens te zijn of mag je onzin vinden, maar je reactie schiet behoorlijk door.
Ruud, je hebt gelijk . Het was een flauwe reactie die te ver doorschoot.
Daar bied ik ook mijn excuses voor aan.
Maar het was ook wel een beetje onduidelijk door de tekst van Tesla. Dus ja. Tesla doet dingen ook niet goed.
Verder had ik wel voor levering van mijn M3 begrepen dat USB telefoonkabeltjes niet standaard bij de auto worden geleverd en ik had ze ook niet ontvangen. Echter gezien de vele reacties blijkt dus dat ze wel geleverd hadden moeten worden.
Hier laat ik het bij, maar nogmaals mijn welgemeende excuses. Ik had mij even in moeten houden alvorens een spontane reactie te geven.
Nog even over sensatiezucht en zwartmakerij. Dat gold niet voor jou, maar voor de Telegraaf. Ik vind dat een dagblad welk feiten vaak verdraaid. Daar zag men gisteren ook weer een voorbeeld van.
Met vriendelijke groet,
Peter.
Aan alle anderen. Ja ook jullie hebben gelijk. Ik had mij anders moeten gedragen naar Ruud toe.
Hierbij exact het zelfde issue. Sinds een week of 2 heb ik hier ook last van, volgende week heb ik een afspraak staan.Eerste storing aan mijn M3 AWD dient zich helaas sinds deze week aan. Comfortstand (3x knipperen) van richtingaanwijzer naar links doet het niet, een zacht tikje tegen de aanwijzer zorgt er al voor dat het knipperlicht continue knippert. Hard/soft reset helpt niet, de fout zit echt in de hardware. Heb al wat reacties voorbij zien komen op het forum van mensen die er ook last van hadden, waarbij de hele unit is vervangen. Ik heb toevallig eind deze maand een service afspraak gepland staan, eens kijken hoe de service gaat zijn....
Ruud, Prima. Discussie, ervaringen delen en brainstormen is leuk.Peter, dit kan ik waarderen, zand erover! Laten we met elkaar blijven discusseren en ervaringen delen!
Moet je wel even van te voren melden. Dan kunnen ze ervoor zorgen dat ze een unit op voorraad hebben bij de tijd dat je jouw service afspraak hebt. Ik had hetzelfde probleem. De Mobile Service heeft de hele linker handelunit vervangen. Daarna was het opgelost.Eerste storing aan mijn M3 AWD dient zich helaas sinds deze week aan. Comfortstand (3x knipperen) van richtingaanwijzer naar links doet het niet, een zacht tikje tegen de aanwijzer zorgt er al voor dat het knipperlicht continue knippert. Hard/soft reset helpt niet, de fout zit echt in de hardware. Heb al wat reacties voorbij zien komen op het forum van mensen die er ook last van hadden, waarbij de hele unit is vervangen. Ik heb toevallig eind deze maand een service afspraak gepland staan, eens kijken hoe de service gaat zijn....
Ja nu is het wel genoeg met al die like's. Ik weet dat ik fout ben geweest.Ruud, je hebt gelijk . Het was een flauwe reactie die te ver doorschoot.
Daar bied ik ook mijn excuses voor aan.
Maar het was ook wel een beetje onduidelijk door de tekst van Tesla. Dus ja. Tesla doet dingen ook niet goed.
Verder had ik wel voor levering van mijn M3 begrepen dat USB telefoonkabeltjes niet standaard bij de auto worden geleverd en ik had ze ook niet ontvangen. Echter gezien de vele reacties blijkt dus dat ze wel geleverd hadden moeten worden.
Hier laat ik het bij, maar nogmaals mijn welgemeende excuses. Ik had mij even in moeten houden alvorens een spontane reactie te geven.
Nog even over sensatiezucht en zwartmakerij. Dat gold niet voor jou, maar voor de Telegraaf. Ik vind dat een dagblad welk feiten vaak verdraaid. Daar zag men gisteren ook weer een voorbeeld van.
Met vriendelijke groet,
Peter.
Aan alle anderen. Ja ook jullie hebben gelijk. Ik had mij anders moeten gedragen naar Ruud toe.
je staat zelfs op de frontpage als most liked post...Ja nu is het wel genoeg met al die like's. Ik weet dat ik fout ben geweest.
lakschades, geconstateerd bij aflevering maar niet direct verholpen. Werd toen gezegd dat ik foto's moest maken en contact opnemen met SeC door service afspraak met app te makenGeen bewijs, dus geen garantie?
Op welk mankement heeft dit betrekking? Je hebt toch 4 jaar garantie, en niet alleen op de dag van aflevering....
Herkent iemand dit? 1 week oude 3, niet opgemerkt bijbhet ophalen. Op het dakraam komen flinke vlekken. Een paar grotere maar ook veel kleintjes. Zelfs een paar kleintjes op het voorraam. krijg het niet weg.....
Ja ik ben erg populair. Ach dat komt omdat ik zo aardig communiceer , toch?, ha, ha, haje staat zelfs op de frontpage als most liked post...
Ruud, Toch begrijp ik een aantal dingen niet. Heb je de problemen niet ter plekke genoteerd op een formulier en dat laten ondertekenen door de aflevermedewerker. En hoeveel dagen na de aflevering ben je naar de SEC geweest om de punten ook daar aan te kaarten? Ik kreeg op zaterdag 30 maart de auto en stond de maandagochtend erop om exact 09:00 uur met de auto bij het SeC en heb de punten door de medewerker opnieuw laten noteren en een kopietje daarvan gevraagd.lakschades, geconstateerd bij aflevering maar niet direct verholpen. Werd toen gezegd dat ik foto's moest maken en contact opnemen met SeC door service afspraak met app te maken