Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Summon

This site may earn commission on affiliate links.
Op zich moet dat Technisch kunnen lijkt mij, mits je een goed ontvangst van het GPS -signaal hebt (voldoende satellieten in "lign of site") hebt. Volgens mij is het zogeheten correctiesignaal eenvoudig via de 3G/4G -verbinding te verkrijgen zodat de Tesla zijn positie toch redelijk nauwkeurig zou moeten kunnen bepalen. En daarna heb je de in de Tesla aanwezige sensoren en radar nog om alles mis te peilen. Ik denk nog even geduld hebben. Niet gelijk alle nieuwe speeltjes weggeven anders worden onze verwachtingen te hoog en gaan we mopperen dat we steeds meer willen. Wat dat betreft zijn we altijd nog wel een beetje een kind, kan nooit genoeg zijn. ;)
 
Iemand een idee hoe dichtbij de keyfob zich moet bevinden voor Summon?
Ik heb het gevoel dat je binnen de 3m van de wagen moet staan. Is wel vreemd om je wagen te zien rijden zonder bestuurder:eek:

Moet inderdaad behoorlijk dichtbij zijn. Als je aan de passagierskant voor de auto staat wil ie al niet meer.
Ik leg de fob op het dashboard of aan de ruitenwissers ( als het droog is natuurlijk ).
 
waardeloze feature. Als een afstandbediening die op max een armlengte van de TV bruikbaar is.

Als de P-plek te nauw is om uit te kunnen stappen, ga je er toch al niet staan, want grote kans dat er een portier/bumper L/R in je zijkanten komt. Misschien leuk voor thuis, maar als je toch weer de garage in moet om de laadstekker erin/eruit te halen, what's the point. Je hoeft niet elke feature te gebruiken natuurlijk, dit was misschien even leuk voor de PR maar wie Summon echt regelmatig gebruikt mag het zeggen.
 
Net even gekeken met Remote S, maar krijg alleen maar foutmelding dat de servers overbelast zijn. Daarnaast zit summon ergens in een menu verstopt. Remote S lijkt verder wel een stuk sneller te reageren dan de officiële app.
Ik zie overigens weinig nut in de summon feature. Meer een gimmick.
 
Net even gekeken met Remote S, maar krijg alleen maar foutmelding dat de servers overbelast zijn. Daarnaast zit summon ergens in een menu verstopt. Remote S lijkt verder wel een stuk sneller te reageren dan de officiële app.
Ik zie overigens weinig nut in de summon feature. Meer een gimmick.

Oke, thnx Björn. Ik ga het straks ook eens proberen met de Remote S. Hoe zinvol deze app is zal mij idd ook nog moeten blijken. Maar wel een leuke gadget!
 
als hij werkt, anders sta je voor l*l.

En laat het nu net vanochtend helemaal goed gegaan zijn. Bij dansles van de meiden krappe plek, mooi om achteruit in te zetten maar beter om iedereen te laten uitstappen. Niet te opvallend telefoon en app en Summon aangezet. Gelukkig deed hij het en reed keurig helemaal naar achter in het parkeervak, Het spande erom want er stond iemand op een balkon te kijken. Hij riep zelfs zijn vrouw er bij en samen stonden ze te kijken naar die auto die vanzelf reed. Dan is het natuurlijk, zodra hij stilstaat, een kwestie van argeloos weglopen zonder om te kijken want alles gaat vanzelf wel op slot.

Deze keer dus heel tevreden. Bij terugkomst naar voren rijden deed hij ook goed (alleen stond er niemand te kijken, wat dan weer een beetje jammer is :) )