Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers Amsterdam - Taxi Hangout

This site may earn commission on affiliate links.
en dat met "gratis" brandstof!

de Uberblack doet het voor € 130 incl fooi.

pfff. Denk zal me eens van een goede kant laten zien. Moet een taxi naar Schiphol hebben vrijdag, en week later weer terug. Denk, neem een Telsa. Ophalen lukt blijkbaar niet, naar huis brengen wel,. maar dan voor €185 ??? Betaal normaliter €70 ex voor een transfer Schiphol
 
pfff. Denk zal me eens van een goede kant laten zien. Moet een taxi naar Schiphol hebben vrijdag, en week later weer terug. Denk, neem een Telsa. Ophalen lukt blijkbaar niet, naar huis brengen wel,. maar dan voor €185 ??? Betaal normaliter €70 ex voor een transfer Schiphol

Misschien een idee om forumleden elkaar te laten wegbrengen / ophalen....?
Eerstvolgende keer draadje aanmaken: wie brengt / haal me op?
Is direct een boost voor het clubgevoel....
 
pfff. Denk zal me eens van een goede kant laten zien. Moet een taxi naar Schiphol hebben vrijdag, en week later weer terug. Denk, neem een Telsa. Ophalen lukt blijkbaar niet, naar huis brengen wel,. maar dan voor €185 ??? Betaal normaliter €70 ex voor een transfer Schiphol

Voor die 185 euro rijd je natuurlijk wel in een belachelijk mooie auto :)

Maar uit de tariefstelling maak ik wel op dat de recente 'windfall profit' in de brandstofkosten van de elektrische taxibranche in Amsterdam nog niet wordt doorberekend aan de klanten...
 
Het kan ook rustig zijn... vanavond rond 20:30 stond ik er alleen.
Toen ik aankwam rond half 8, voor een bezoekjes aan het SeC stonden er overigens 5, waarvan 2 Taxi's.
 

Attachments

  • WP_20150407_001.jpg
    WP_20150407_001.jpg
    1.2 MB · Views: 657
Tja. En nu, alle stalls bezet, 6 blauwe platen en een snelheid die ik zelfs thuis traag zou vinden. Maar laten we eerlijk zijn: als er geen taxi's zouden staan, zouden er op diverse tijdstippen (concerten in de omgeving?) ook genoeg gele plaathouders staan met hetzelfde effect....
 
Tja. En nu, alle stalls bezet, 6 blauwe platen en een snelheid die ik zelfs thuis traag zou vinden. Maar laten we eerlijk zijn: als er geen taxi's zouden staan, zouden er op diverse tijdstippen (concerten in de omgeving?) ook genoeg gele plaathouders staan met hetzelfde effect....

Jij blijft maar recht praten wat krom is he? Maar je komt er nog wel hoor...... Stukje bij beetje....
 
Als dat dezelfde taxi's zijn als bij de SuC, dan is het wel een beetje raar. Een mooie eigen plek hebben.... Vanmiddag was het trouwens behoorlijk druk bij A'dam. Ik ben maar doorgereden, hopend dat mijn eigen laadpunt ondertussen gemaakt was (en dat is hij, dus ik kan weer thuis laden!)