Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers Amsterdam - Taxi Hangout

This site may earn commission on affiliate links.
Maar neen, marge is absoluut niet nodig. Je komt voldoende Fastned stations tegen op die route om je in nood even verder te helpen... :)

:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:

Voor het ophalen van Schiphol had ik tijd om te wachten.
Na het ophalen van de gast wil je natuurlijk zonder oponthoud direct naar de eindbestemming. Laat staan dat je onder een FastNed dakje gevonden zou willen worden...
 
Foutje poging 2
image.jpeg
 
  • Like
Reactions: HWS
taxi electric Ons DNA - Taxi Electric heeft de SuC Amsterdam ook ontdekt. Die had ik niet eerder gezien -ze hebben een batterij snelladers op 3min afstand van Tesla- maar vanavond om 21:00 met 2 aan de SuC en 2 op de parkeerplaats (standby?)

Mijn "stille" protest was de Light Harmonic Audio op 10 te spelen. Zie dan je rittenadministratie maar op orde te krijgen :eek:
 
  • Funny
Reactions: FVO
Mocht iemand een keer verwachten echt te moeten laden en door het gebrek aan capaciteit mogelijk in de klem te komen:
ik woon op ca. 20 min. rijden zo'n beetje tegen de Polderbaan van Schiphol aan en je bent altijd welkom om even te laden als ik thuis ben.
Helaas geen SuC, maar ca. 75 km/u en ik serveer er graag een lekkere kop cappuccino bij in ruil voor wat Tesla-talk.:smile:

Fijn aanbod Maarten. Zou bij mij ook kunnen, ik woon in de buurt bij Maarten. Ik weet alleen zo gauw niet hoe dan een collega Tesla rijder in nood contact met mij kan leggen.