Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
En wie is die An eigenlijk?

IMG_1142.jpg
 
En wie is die An eigenlijk?
An De Pauw is country manager van Tesla hier in België. Heb enkel geschreven wat ze me vertelde *en wat ik mocht verder vertellen*. Ze vertelde nog meer nieuws maar had niet graag dat dit al zou uitlekken naar de pers.

Gisteren, zaterdag, trouwens in SuC in Urmond (NL) geweest rond 11u. Moederziel alleen. Er waren nog 4 extra punten in aanbouw. Moet daar soms dus toch druk zijn vermoed ik. Ligt op de as Maastricht -> Amsterdam maar die SuC van Eindhoven had ook wel volstaan. Ik vind dat maar een vreemd gekozen locatie.
 
Gisteren, zaterdag, trouwens in SuC in Urmond (NL) geweest rond 11u. Moederziel alleen. Er waren nog 4 extra punten in aanbouw. Moet daar soms dus toch druk zijn vermoed ik. Ligt op de as Maastricht -> Amsterdam maar die SuC van Eindhoven had ook wel volstaan. Ik vind dat maar een vreemd gekozen locatie.

Urmond (okt 2014) was er voor Eindhoven (nov 2015).
en kan heel druk zijn - ze zijn niet voor niets 12 stalls.

Ligt goed gelegen aan een snelwegenknooppunt : E25 noord-zuid en E314 Oost-West.

Ik ben al een tiental-keren gaan laden in Urmond, 1 keer in Eindhoven
Zo is iedere persoonlijke situatie verschillend !

En... Urmond ligt in Nederland... (dus offtopic :) )
 
Last edited:
Gisteren, zaterdag, trouwens in SuC in Urmond (NL) geweest rond 11u. Moederziel alleen. Er waren nog 4 extra punten in aanbouw. Moet daar soms dus toch druk zijn vermoed ik. Ligt op de as Maastricht -> Amsterdam maar die SuC van Eindhoven had ook wel volstaan. Ik vind dat maar een vreemd gekozen locatie.

Zo is elke locatie relatief. Ik zou vanuit NL niet zonder Urmond kunnen. Ligt vanaf Utrecht precies op de zuidelijke route. Afgelopen vakantie in België in Durbuy hadden we hem voor heen en terug ook nodig. In België nog weinig openbare laadpunten en laden op locatie was vanwege het neuterprobleem niet mogelijk. De keren dat ik in Urmond was, was het aardig druk.