Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
26 dec. ben ik "in de buurt" ... dan ga ik zeker eens kijken
Tijden veranderen. Ik weet nog dat verteld werd dat Urmond online was en we daar gelijk gingen kijken :) Is er dan echt niemand daar in de buurt?
Wees maar gerust, want zelfs deze omweg van 200km is me maandag niet meer gelukt door gebrek aan tijd, motivatie en andere prioriteiten (samen spelen met onze zoon z'n kerstcadeaus) :oops:
 
Gisteren vanuit Parijs naar Nederland de voor Supercharger in Gent gestopt. Nog nooit zoveel ASO teslarijders aangetroffen. Van de 10 stals 8 in gebruik door reeds opgeladen tesla's, wachten was daarom het devies op de twee tesla's die naar het laden weer vertrokken. Waarom doen we dit onze mede Tesla rijders aan? Tijd om dit fors te gaan belasten
 
Gisteren vanuit Parijs naar Nederland de voor Supercharger in Gent gestopt. Nog nooit zoveel ASO teslarijders aangetroffen. Van de 10 stals 8 in gebruik door reeds opgeladen tesla's, wachten was daarom het devies op de twee tesla's die naar het laden weer vertrokken. Waarom doen we dit onze mede Tesla rijders aan? Tijd om dit fors te gaan belasten
Als ze al opgeladen zijn kost het hun 35 cent per minuut om daar te staan ;-)
 
wie is er met de laadkabel aan het prutsen ?
Screenshot_20170105-113838.png


ik zit in Gent, in het hotel...