Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Is 8-6 de 'officiële opening' van Lummen misschien? (En zou het kunnen dat voor de Officiele opening al wat mogelijk is? Er moet immers ook nog enige tijd getest worden lijkt me... Of werkt dat zo niet bij Tesla SuC opleveringen?)

Moet morgen naar Brussel en daarna via een afspraak iets boven Venlo weer naar huis (= regio Nijmegen).

@IceBlue aangezien Lummen toch al op de logische route ligt ben ik wel bereid even langs te gaan om te controleren of ze niet toch inmiddels gestart zijn met leveren...

Mocht ik echt tijd over hebben, voor mijn tweede afspraak die dag, zal ik evt. ook de VdV Venlo nog eens aandoen om te zien of daar al wat gebeurt.
 
Zouden we ook een officeuze opening doen met enkel mensen die dit forum lezen ?

Werd vroeger ook gedaan bij opening nieuwe SuC...

Geeft weer een gelegenheid om eens bij te praten - en eventueel van Frank/Dirk/anderen het verhaal van de voorstelling M3 te horen....

Elk excuus is goed ;-)
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Zouden we ook een officeuze opening doen met enkel mensen die dit forum lezen ?

Werd vroeger ook gedaan bij opening nieuwe SuC...

Geeft weer een gelegenheid om eens bij te praten - en eventueel van Frank/Dirk/anderen het verhaal van de voorstelling M3 te horen....

Elk excuus is goed ;-)
Hans, onze prijs om als keynote speakers aan te treden, moeten we nog vaststellen ;)
 
@IceBlue graag gedaan. Als gezegd kwam toch via de E314 gereden en heeft me niet meer dan 10 Minuten gekost. (En voor 10 minuten stuur ik nooit een rekening ). Mijn voordeel is dan weer dat ik als ik de volgende keer wel haast heb niet hoef te zoeken / twijfelen over de beste route en exacte locatie. Je kan er maar alvast eens geweest zijn...

Wel weer jammer om te lezen dat @Eddyf0032 me net voor was. Maar ja, geen tijd om elk moment van de dag al deze thread te checken....

PS: op Urmond is vandaag een wielerklassieker neergestreken... SuC stalls wel bereikbaar maar je moet een beetje manoeuvreren tussen de ploegwagens van de wieler karavaan door...
 
IMG_7515.PNG

Even van Facebook geplukt
 
Ik doe mee (allee, ga proberen, want aanstaand weekend staan er drie schoolfeesten op het programma) Dit lijkt me het ideale excuus om te ontsnappen...

Zouden we ook een officeuze opening doen met enkel mensen die dit forum lezen ?

Werd vroeger ook gedaan bij opening nieuwe SuC...

Geeft weer een gelegenheid om eens bij te praten - en eventueel van Frank/Dirk/anderen het verhaal van de voorstelling M3 te horen....

Elk excuus is goed ;-)
 
  • Funny
  • Like
Reactions: HansBe and FVO
Net nog eens langsgereden in Lummen en er was een technieker aan de slag. Hij vertelde me dat de firmware-update liep en van zodra deze afgerond is de SuC Lummen actief is. Vermoedelijk rond 15u.

Over Verviers wist hij niets, hij had enkel opdracht om dadelijk naar Urmond te rijden waar enkele stalls in panne lagen.
 
  • Informative
  • Like
Reactions: FrankNL and wooter
Hoe zit dat eigenlijk met Gent? Komt er een tweede lokatie bij? Of gaat het om een uitbreiding van 8 naar 12 stalls (die op de site als nieuwe SuC aangeduid staat)? Of nog, gaat het om een verplaatsing? Heb te horen gekregen dat de Holiday Inn daar overgenomen is door Marriot en blijkbaar is het geen zekerheid dat de SuCs daar zouden blijven staan???
 
  • Informative
Reactions: Martijn S
Hoe zit dat eigenlijk met Gent? Komt er een tweede lokatie bij? Of gaat het om een uitbreiding van 8 naar 12 stalls (die op de site als nieuwe SuC aangeduid staat)? Of nog, gaat het om een verplaatsing? Heb te horen gekregen dat de Holiday Inn daar overgenomen is door Marriot en blijkbaar is het geen zekerheid dat de SuCs daar zouden blijven staan???

Het zou tof zijn als men deze probleemlocatie niet zou uitbreiden, of toch niet tenkoste van een tweede suc in Gent. Ik denk dat een tweede suc meer voordelen heeft dan de huidige op 12 te zetten. Het parkeerplaats probleem gaat er enkel maar groter op worden! Hopelijk wordt de fout ingezien en rechtgezet.