Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Zou natuurlijk een hoop schelen als gewoon vooruit kan insteken met je Trailer bij de SuC

Maar het is toch absoluut begrijpelijk dat Tesla daar niet standaard in voorziet. Er zijn ookecht niet zo veel plekken die het mogelijk maken om dat te kunnen doen, wat de mogelijkheid om SuC's in te richten drastisch zou verkleinen. Naar mijn ervaring komt 99% van de Tesla rijders zonder trailer aan bij een SuC dus waarom zou Tesla zich in volle uitbouw focussen op een kleine minderheid.
Ik zie liever het aantal gewone SuC's aan een mooi tempo vergroten dan vertraagde uitbouw door het uitwerken van drive-through SuC's.
Dit is uiteraard mijn persoonlijke mening.
 
Maar het is toch absoluut begrijpelijk dat Tesla daar niet standaard in voorziet. Er zijn ookecht niet zo veel plekken die het mogelijk maken om dat te kunnen doen, wat de mogelijkheid om SuC's in te richten drastisch zou verkleinen. Naar mijn ervaring komt 99% van de Tesla rijders zonder trailer aan bij een SuC dus waarom zou Tesla zich in volle uitbouw focussen op een kleine minderheid.
Ik zie liever het aantal gewone SuC's aan een mooi tempo vergroten dan vertraagde uitbouw door het uitwerken van drive-through SuC's.
Dit is uiteraard mijn persoonlijke mening.
Als het om die 99% gaat is het hele SuperCharger netwerk overbodig. 99% van de automobilisten rijdt geen Tesla:confused:
 
  • Funny
Reactions: guyG
Trouwens de reden dat ik het gepost heb op FB is om mensen te kunnen overtuigen aanhangwagens te trekken met een Tesla en ervaring delen, niet voor het gezever en gezaag van hoe je best laad.
1f609.png

ik heb een Tesla gekocht, en daarom vind ik dat ik
a. recht heb op een Supercharger aan mijn huis.
b. alle stalls gewoon mag blokkeren door mij er dwars over te zetten; omdat ik te tam ben om mij aanhanger even af te koppelen.

Yep, zo kent men mij weer.
A foto's gebruiken die niet je eigendom = FOUT
B Alle stalls blokkeren ?? 12 - 4 = 8 dus 8 nog vrij
C Ik was bij mijn wagen zodat het nodig was mijn trailer kon verzetten als het nodig was.
 
Trouwens de reden dat ik het gepost heb op FB is om mensen te kunnen overtuigen aanhangwagens te trekken met een Tesla en ervaring delen, niet voor het gezever en gezaag van hoe je best laad.
1f609.png


A foto's gebruiken die niet je eigendom = FOUT
B Alle stalls blokkeren ?? 12 - 4 = 8 dus 8 nog vrij
C Ik was bij mijn wagen zodat het nodig was mijn trailer kon verzetten als het nodig was.
Ik blijf erbij.....fatsoensnormen vervagen.......(in ras tempo!)
 
  • Like
Reactions: S-19910
Hier op ons eigenste forum blijken zelfs oude gerespecteerde leden nu plots in ALL CAPS BOLD te posten :):p:D. Ik heb daar bijvoorbeeld persoonlijk een grondige hekel aan maar weet dan anderen daar geen aanstoot aan nemen; ieder zijn ding dus (en het is niet tegen de forumregels denk ik).

Zoals anderen opmerkten: er zijn verschillende opinies van a priori intelligente en redelijke forum-leden mogelijk over het al dan niet moeten afhaken van een trailer (zolang je blijft zitten in je camionette - huh ik bedoel je Model X*).

* sorry, is een soort preventieve cognitieve dissonantie: als ik niét langer halsstarrig zou weigeren de X mooi te vinden, zou ik er vannacht één durven bestellen...
 
Als het om die 99% gaat is het hele SuperCharger netwerk overbodig. 99% van de automobilisten rijdt geen Tesla:confused:

Het klopt dat 99% geen Tesla rijdt. Maar als je als Tesla staat voor een volledige mobiliteitsoplossing en je de SuC's ook gebruikt als (U)SP, spreken we niet over de automobilist in het algemeen, maar wel over de Tesla rijders, waar ik het dan ook over had.

Maar goed, dit is mijn mening in de rand van de andere discussie die me minder boeit.
 
Hebben jullie al gemerkt dat de 2018 uitzicht beschikbaar is op hun kaart?
3 SuC's op de E411 gepland (Wavre/Namur/Lavaux St Anne). En ook in Frankrijk, Troyes bv
Ik ben ook nieuwsgierig om te zien hoe ze het verschil zullen aanduiden tussen huidige SuCs & City SuCs...
Ook hoe navigatie gebruik van de nieuwe City SuCs zal maken (of niet)
 
Hebben jullie al gemerkt dat de 2018 uitzicht beschikbaar is op hun kaart?
3 SuC's op de E411 gepland (Wavre/Namur/Lavaux St Anne). En ook in Frankrijk, Troyes bv
Ik ben ook nieuwsgierig om te zien hoe ze het verschil zullen aanduiden tussen huidige SuCs & City SuCs...
Ook hoe navigatie gebruik van de nieuwe City SuCs zal maken (of niet)
Goeie, dat laatste........
 
Hebben jullie al gemerkt dat de 2018 uitzicht beschikbaar is op hun kaart?
3 SuC's op de E411 gepland (Wavre/Namur/Lavaux St Anne). En ook in Frankrijk, Troyes bv
Ik ben ook nieuwsgierig om te zien hoe ze het verschil zullen aanduiden tussen huidige SuCs & City SuCs...
Ook hoe navigatie gebruik van de nieuwe City SuCs zal maken (of niet)
fantastisch nieuws: Vooral Lavaux St Anne. Hopelijk komt ie op het kasteeldomein.