You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inside Teslas Supercharger Partner Program: The Costs And Commitments Of Electrifying Road Transport | TechCrunch
Hier wordt gesproken van een bedrag tussen 100k en 175k US$ per Supercharger station
http://seekingalpha.com/article/1923251-superchargers-as-a-profit-center-for-tesla
Hier wordt gesproken over 150k US$ voor de versie zonder zonnepanelen tot 300k US$ voor een versie met zonnepanelen.
In dit artikel wordt berekend dat het uitrollen van het wereldwijde SuC netwerk voor Tesla altijd profijtelijk blijft.
De auteur rekent met een gemiddelde prijs van $ 225.000,- voor een SuperCharger.
Ik hang hier weer aan de SuC in Gent.
Moest met mijn echtgenote naar Lochristi en kon het liet laten om een ommetje te maken.:smile:
met 120 aangekomen en start was 72 kwIs de snelheid al wat opgevoerd ?
Is de snelheid al wat opgevoerd ?
Ik dacht al dat er net voor mij iemand komen laden was aan (ik was er om 17:00 Hr) en de hele toestand leeggezogen had...Rond 1600 geladen in SuC Gent - Snelheid iets meer van 540km/uur. Was lopende band...
Is de snelheid al wat opgevoerd ?
wordt die dan niet geleidelijk opgewarmd tijdens rijden? of was de afstand te kort hiervoor?'s Avond nog een mail gekregen dat de temperatuur van de batterij 10°C was (wagen stond de hele dag buiten) en dat daarom de stroomsterkte beperkt werd om de batterij te sparen.
:tongue:Ik dacht al dat er net voor mij iemand komen laden was aan (ik was er om 17:00 Hr) en de hele toestand leeggezogen had...
Inderdaad. Wagen had de hele dag buiten gestaan en SC is 3 min rijden van bij de klant.. batterij heeft dus de tijd niet gehad om op te warmen.wordt die dan niet geleidelijk opgewarmd tijdens rijden? of was de afstand te kort hiervoor?
Inderdaad. Wagen had de hele dag buiten gestaan en SC is 3 min rijden van bij de klant.. batterij heeft dus de tijd niet gehad om op te warmen.
Deze morgen kunnen laden aan 'slechts' 400 km/h, daar waar mijn gebuur aan het laden was aan 600 km/h.
Kwam van Brussel, buiten 8°C, dus batterij zou netjes op temperatuur moeten geweest zijn.
Had 120 km range toen ik aankwam...
Ik neem het (nog eens) op met TESLA support.
iemand nog iets gehoord over de officiële opening van de SuC in Gent? dit zou toch voor vandaag zijn?
iemand nog iets gehoord over de officiële opening van de SuC in Gent? dit zou toch voor vandaag zijn?
Voorzichtig met die laadsnelheden in Km. dat zijn n.l. gemiddeldes! Ook is het belangrijk om te weten hoeveel range je buurman had toen hij aankwam. Als hij b.v. met een range van 35 km aankwam zal hij een stuk sneller laden dan jij vanaf 120 km range.