Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Die dubbele die er nu staat, gaat zeker weg?
die is hier momenteel al weg.

- - - Updated - - -

Leg de fles Champagne maar in de sneeuw voor als ik volgende week passer ;-)
Normaal doe ik dit wel, maar de sneeuw gaat geen week blijven liggen en de fles dan ook niet.
Het zal dus voor een andere keer zijn denk ik.

Ik sta hier alleen en het laden gaat vrij vlot. 86 kw.
20150124_150520.jpg
 
ja, maar je moet er wel vooruit in rijden en niet zoals ik:redface:
zoals op de foto niet dus. dan rij je in de verkeerde richting en zit de kabel wat gevrongen

Ik dacht het net te zeggen Frank! het zou inderdaad gemakkelijker zijn zo schuin inrijden en dat zouden ze overal moeten doen. Maar hoe Frank dat heeft klaar gespeeld moet het moeilijker zijn! :biggrin:
 
Gisteren heb ik even SuC in Aartselaar uitgeprobeerd. Was alleen aan het laden.
Werkt precies nog niet aan volle snelheid... in Urmond had ik hogere laadsnelheden (18 januari)
Voor het juiste begrip van het (super)laadproces moet je de meeteenheid niet op (afstand c.q. snelheid) km/h maar op (vermogen c.q. energie) kW zetten.
Om voor mij onbegrijpelijke redenen hebben de softwarepiloten het zo geknutsteld dat de km/h over de hele laadsessie gemiddeld wordt en de kW juist niet.
 
Voor het juiste begrip van het (super)laadproces moet je de meeteenheid niet op (afstand c.q. snelheid) km/h maar op (vermogen c.q. energie) kW zetten.
Om voor mij onbegrijpelijke redenen hebben de softwarepiloten het zo geknutsteld dat de km/h over de hele laadsessie gemiddeld wordt en de kW juist niet.

Hmm - inderdaad... als ik Volt * Ampere doe - krijg je idd een ander verhaal.
Gezien gelijkspanning mag dit gewoon zo om het aantal KW te berekenen dat je op dat moment krijgt...

Aartselaar : 40.8KW
Urmond start : 105KW
Urmond stop : 37.1KW