Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
ik ben thuis gaan vluchten wegens lingerieavond. te veel vrouwen is te veel en sommige wil ik liever niet zien in lingerie.

Das ook toevallig zeg.... Net in de arena parkeergarage viel een reclame poster mij op, van een erg slanke goedgevormde vrouw in lingerie van Christine le Duc en eronder stond een zin:

In de maten tot XXXL

Dat was weer jammer......zag het gelijk voor me..... Weet wat je bedoeld Frank.

Hopelijk word er niet per stekkende meter gerekend voor die XXXL dames...
 
ik ben thuis gaan vluchten wegens lingerieavond. te veel vrouwen is te veel en sommige wil ik liever niet zien in lingerie. vlug iin fles cola en een pak chips mee gegraaid en ik sta hier nu aan de SuC Gent met een drankje en een hapje naar de muziek te luisteren.
toen ik hier aan kmam stonden er 2 te laden, maar nu sta ik hier weer alleen.
View attachment 71893
oei, ben ik nu reclame aan het maken?
Als de dames ooit een body paint avond organiseren heb jij alvast ervaring met je plastidip !
 
in Nederland moet je als EV blijkbaar niet aan het laden zijn om toch gebruik te mogen maken van een EV parkeerplaats. Hoe het in Belgie is kan ik niet direct vinden. Iemand een idee?

Dat is dus niet waar. Je hebt plaatsen waar je alleen mag parkeren als (PH)EV en niet hoeft te laden en je hebt er waar je ook verplicht bent on te laden.

Kan het even niet zo snel vinden aangezien ik op mijn iPhone zit maar je hebt borden met een stekker aangesloten en je hebt onderbieden met verplicht laden en borden parkeren alleen EV

Edit, gevonden:
Nieuw verkeersbord voor parkeren bij oplaadpunten in de maak - Groen7
 
deze middag aan de SuC in Aartselaar.
Valentijns parade van rode teslas.
20150214_153337.jpg

3 vuile en 1 propere:wink: