Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Sta te laden in Nijvel .....geen kettingen te zien. ..wellicht plaatsen ze die alleen als het druk is....Haakjes zijn wel aanwezig op de SuC.
1424256100723946376308.jpg
1424256100723946376308.jpg
 
Ziet er inderdaad nogal provisorisch uit, met die geplakte badkamerophanghaakjes.

Kabelogen in de stalls en een ketting met aan één kant een bajonethaak en aan de andere kant een kettingslot voorkomen dat de ketting een geliefd 'Souvenier de Nivelles' wordt...
 
Ik heb gisteren inderdaad gezien dat de kettingen al weg waren.
Wel jammer.
De badkamerhaakjes mogen er dan wel goedkoop uitzien, met de kettingen erbij zag het er goed uit.
Misschien dat ze deze enkel hangen wanneer het er druk is met een congress of zo...
Jammer dat ik geen foto genomen heb!
 
iemand de foto's doorgestuurd naar tesla ?

Deed ik dezelfde dag op 7/2, zowel naar Tesla als naar Vandervalk Nivelles Sud, met het bericht "A propos: ziehier foto van SuC Nijvel vanmiddag (geen enkele beschikbare stalling, dankzij 5 ICE’s die zich op die plaatsen geparkeerd hebben); Tesla moet iets doen hieraan; waarom niet gewoon oranje verkeerskegels met « Tesla SuperCharger. Electric Cars Only » of zoiets erop geschreven; dat zou wellicht in 95% van de gevallen al helpen. "

Er kwamen dus kettingen een goede week later, maar ik begrijp dat die kettingen nu al weg zijn??? Voor de fanaten van complottheorieën: is de ICE-lobby hier is aan 't werk bij het hotel, achter de rug van Tesla :wink: ?

Anyway, waarom niet gewoon oranje kegels zoals in Egerkingen: kost vrijwel niets, komt wellicht minder 'agressief' over dan kettingen, en moet ook zeker helpen. Een (al dan niet nep) videocamera kan die kegels zonodig beschermen tegen mensen die die voor eigen gebruik zouden willen meenemen :frown:.
 
SuC Gent.....hou rekening met icing vandaag (26/02), parking is VOLLEDIG volzet uigezonderd de laadplaatsen van Tesla.
Een porsche panamera bedacht zich nog net nadat hij zag dat ik nog in de wagen zat...

- - - Updated - - -

neenee.....ook audis kunnen niet laden aan de SuC.....:mad: