Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Kan Tesla de Supercharger Zwolle juist op de kaart zetten. Krijg nu steeds van de navigatie te horen dat ik om moet keren.

Dat is niet de issue. Is het nieuwe "early warning system" in de navigatie van 6.1 welke je waarschuwt dat je de Randstad verlaat en DIRECT om moet keren om het gevaar te ontwijken.... alleen tja, blijft een mindere navigatie he ;)
 
Eindhoven, van der Valk SuC

Mocht Eindhoven een SuC krijgen dan zou er toch een grijs locatiesymbool in de kaart van Teslamotors staan?
De website is een regelrechte vertaling van de Amerikaanse en spreekt daar wel over Tesla Wall Connectors welke aan een lager amperage laden terwijl er door TMC wordt gemeld dat men alleen werkt aan uitbreiding van een netwerk van SuC's.
Vind het ook jammer dat de SuC locaties alleen in Tesla Google navigatie in de Tesla te openen zijn.
Was de Tesla map maar interactief want het zou fijn thuis "lui in de bank" plannen zijn, dat is de Teslarati map www.teslarati.com wel en vind dat Tesla hier wel wat actiever mag zijn.
 
Ok, op Superchargers staat vandaag dat er 364 supercharges stations zouden moeten zijn.... Maar bij Tela zelf staan er inmiddels 366? Supercharger | Tesla Motors

Met Hamburg welke niet op de Tesla Site staat erbij. en Dorno (IT) welke Tesla als één ziet en supercharge.info als 2 , missen we er dus zeker 4 op supercharge.info?

Op superchargers staat Hamburg alleen als permit en bij Tesla zelf als geopend.
Helaas alleen open tijdens kantoortijden en maar 2 stalls
 
Ok, op Superchargers staat vandaag dat er 364 supercharges stations zouden moeten zijn.... Maar bij Tela zelf staan er inmiddels 366? Supercharger | Tesla Motors

Met Hamburg welke niet op de Tesla Site staat erbij. en Dorno (IT) welke Tesla als één ziet en supercharge.info als 2 , missen we er dus zeker 4 op supercharge.info?
Ze zijn gevonden blijkbaar, staat nu op 366.
 
Op superchargers staat Hamburg alleen als permit en bij Tesla zelf als geopend.
Helaas alleen open tijdens kantoortijden en maar 2 stalls

Die openingstijden staan inderdaad op de Tesla website, de werkelijkheid is wat soepeler: de SuC bij het SeC is dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 21:00 (ook zondag). Dat is althans wat ik telefonisch van Hamburg te horen kreeg toen ik vorige week belde, ga het over 3 weken testen. ;-)
 

Gelden, met dank. Werkt aardig op de pc of Ipad, wanneer ik deze "vind ons" knop op de Website gebruik welke op mijn IPhone tevoorschijn komt krijg ik geen kaart doch een keuzemenu; "Supercharger"; en "Huidige locatie" en een knop Zoeken.
Had liever daar een extra optie gehad voor dezelfde Map zodat er op mijn telefoon overzicht is.
Nu ik zie dat het anders (beter) werkt op de iPad stemt me dat gelukkig.
Dacht dat de IPad een veredelde IPhone was maar hier werkt dit beter
 
In Urmond viel me vandaag op dat er twee parkeervakken verder dan de SuC markeringen op de parkeerplekken stonden, waaronder 'trafo'. Zou er een uitbreiding komen of zouden dit oude lijnen zijn voor een eerdere planning van de huidige SuC?

image.jpg
 
Deze morgen kwam ik langs het nieuwe service center in Amsterdam zuid-oost, ze zijn buiten druk aan de slag met het plaatsen van wat lijkt Supercharger stalls. Verder waren ze de grote letters van TESLA aan het verwijderen?...

Vergeten omgevingsvergunning aan te vragen? Je moet namelijk dit aanvragen EN dan belasting betalen..... ik kan het weten ;)
Reclamebelasting - Gemeente Amsterdam
 
Deze morgen kwam ik langs het nieuwe service center in Amsterdam zuid-oost, ze zijn buiten druk aan de slag met het plaatsen van wat lijkt Supercharger stalls. Verder waren ze de grote letters van TESLA aan het verwijderen?...

Een SuperCharger daar zou wel handig zijn. Lijkt er op dat Tesla bij elke SeC een SuperCharger met minimaal 2 stalls aan het plaatsen is voor zelf onderhoud.

In het begin begreep ik dat stroom daar nogal een probleem was, maar nu niet meer dus?

Al wordt het denk ik snel héél druk daar als elke Tesla rijder daar gaat staan laden.