Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Terugroepactie????

This site may earn commission on affiliate links.
Dit is echt bangelijk. Kom bij SuC Gent en staat er een service bus te wachten op alle passanten om gordelcheck meteen te doen
301b21367707bd3df0af9bb8f3e58a44.jpg

Briljant!
 
Enkele keren een snok geven aan de gordels (voor zover ik kon zien). Ging snel en in de tijd dat ik mn foto nam, was het al in orde. Enkel de voorgordels trouwens, achterbank niet.

Net ook geweest, ze trekken aan de gordel, maar voelen vooral ook of de bout op de juiste manier vast/geborgd zit. Geen vervangende bout oid. Wel nog een Amerikaans akkoord document te ondertekenen waar in o.a. in de kleine letters staat dat Tesla de data uit je auto voor eigen doel mag inzetten. Als ik het goed lees ga je er tevens mee akkoord dat Tesla geen impliciete of expliciete garantie heeft op reparaties en onderdelen gebruikt in reparaties buiten de garantie die je bij je nieuwe auto kreeg. Zal wel standaard clausule zijn, maar voelt alsof je akkoord geeft op zaken die niks met de gordel recall te maken hebben. Verder top service, snelle aktie!
 
Vanmorgen moest ik laden in Amsterdam, Daar stond ook iemand elke auto bij de Supercharger te controleren. Ook niks aan de hand en inderdaad ook het papiertje ondertekenen.

Had overigens alle tijd, mocht 20 minuten wachten voordat er een taxi wegging :crying: