Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Terugroepactie????

This site may earn commission on affiliate links.
How to turn an perceived issue into a marketing ploy.

Slim, en dan nog, is het ook keer 90000 keer een positief contact met je klanten. "Oh, and by the way, did you already discover our new Model X?"

Weet niet of dit wel zo slim is. Koppen in de kranten zijn ongenuanceerd. Enige dat blijft hangen bij het grote publiek: 'terugroepactie Tesla' ofwel: 'er is wat met dat merk'.
Knappe marketing jongen die dat (met veel woorden) denkt te kunnen voorkomen, laat staan een goede indruk denkt achter te laten.

Geen terugroepactie is vele malen beter dan welke voorzorgs, 'niets aan de hand', 'kijk eens hoe wij veiligheid serieus nemen' terugroepactie dan ook.
 
Weet niet of dit wel zo slim is. Koppen in de kranten zijn ongenuanceerd. Enige dat blijft hangen bij het grote publiek: 'terugroepactie Tesla' ofwel: 'er is wat met dat merk'.
Knappe marketing jongen die dat (met veel woorden) denkt te kunnen voorkomen, laat staan een goede indruk denkt achter te laten.

Geen terugroepactie is vele malen beter dan welke voorzorgs, 'niets aan de hand', 'kijk eens hoe wij veiligheid serieus nemen' terugroepactie dan ook.

Ach, onze Leaf is ook een keer teruggeroepen ivm mogelijk losschieten van iets in de stuurinrichting. Heeft niemand iets over geschreven en is ook geen big deal.
 
"Een klant van Tesla in Europa had bij het bedrijf aangegeven dat haar gordel losschoot toen ze zich omdraaide om met passagiers achterin te praten. Ze raakte niet gewond"

Typisch vrouw, altijd maar kleppen. Met of zonder autopilot onverantwoord gedrag. #vooroordeel
 
7ce4a1203d668ac61c050c8afb49ff6d.jpg

Hmmmm, ik zou nog een Tesla hebben.... Ik zou wel willen maar moet nog een paar maanden wachten ;-) Succes met het plannen!
 
Ze hadden gisterenavond trouwens een wereldwijde service call gehad over de details en wat ze moeten testen, en toen beslist dit te doen. Nu, 10:00 's ochtends zijn ze al volop bezig. Impressive! Pers en klanten waren sneller op de hoogte dan zijzelf.