Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla beschikbaar in de regio Wijchen, Nijmegen?

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn nichtje heeft donderdagavond 13 december haar schoolgala. Nu hoopte ze al jaren dat ik haar (en 3 vriendinnen) in mijn gereserveerde Model 3 kon afzetten op het Gala in het centrum van Wijchen, maar die Model 3 gaat nog wel een maand of vier (of langer) duren.

Is er iemand met een Tesla in de buurt die het leuk vind om 4 dames voor het gala af te zetten die avond? Het gala start om 20:00 uur en het vertrekpunt mag zelfs 500 meter verderop zijn, het gaat alleen maar om de exit bij de rode loper waarbij ouders en vrienden staan te kijken hoe ze aankomen.

Je mag zelf rijden of, als dat onhandig voor je is, wil ik ook best rijden. ;)
Ze willen er ook best een vergoeding voor betalen, maar de prijzen die op het web voor huur worden gevraagd zijn wat te gortig. Het gaat om circa 30 tot 60 minuten 'werk'.

Is er iemand die dit leuk vind om te doen? Tegen een kleine vergoeding of bijvoorbeeld een ritje in mijn Model 3 als die er straks is?
Dat zou mijn nichtje erg leuk vinden.

Elja
 
Om dit vriendelijke berichtje levend te houden maar even een reactie. Woon zelf niet in regio Nijmegen dus sorry.

Zoek je een goud gewrapte X met extra subwoofer om de entree extra luister bij te zetten?

Ook leuk dat de jeugd Tesla zo in het vizier heeft. Wie de jeugd heeft...
 
Bedankt voor je aanbod, Maurice!

Ik heb je net een PM terug gestuurd.
Gaat inderdaad alleen om afzetten.

Snap dat je liever zelf rijdt. :)
En als je het leuk vind straks eens een rondje omgeving Nijmegen in een Model 3 te rijden, laat het maar weten.
Dat wordt dan (hopelijk) ergens in het voorjaar 2019. :)

Elja
 
  • Like
Reactions: Maurice1