Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik struikel over de Outlanders, dus dat mag wel ff wat minder, maar full EV's, ik vind het echt absurd dat die zo zijn teruggeschroefd in mia/vamil eb bijtellingsvoordeel. Dat wordt dan toch maar GroenLinks stemmen, gewoon alleen hiervoor. Jammer dat Femke weg is ;)
 
Denk wel dat 'korting' beter werkt dan een lagere prijs, maar de Model S is nog steeds heel concurrerend met vergelijkbare ICE auto's dus er zouden er toch nog best wat verkocht kunnen worden dit jaar, lijkt me.

Klopt. Iedereen in je omgeving met een recent gekochte nieuwe 5-serie, A6, E-klasse, Lexus, XF of vergelijkbare ICE die ook een S had kunnen kopen dien je snoeihard af te zeiken. In plaats van bewondering voor hun stukgeslagen centen oogsten ze geen bewondering maar kritiek. Bij voorkeur in het bijzijn van publiek aan wiens opinie ze waarde hechten. En al helemaal als het ondernemers zijn. Dan kun je ze meteen betichten van risicomijdende visieloosheid. Vinden ondernemers niet leuk om te horen. Vervolgens kun je alle tegenwerpingen natuurlijk met een achteloze routine naar het land der fabelen verwijzen en bij alle toehoorders het besef laten indalen dat het toch wel erg vreemd is dat Het minuscule bedrijfje Tesla wél zo'n vernieuwende auto kon maken.
 
Last edited:
Waarschijnlijk hebben een aantal mensen deze al gezien. De vermelding van Tesla is ook wat dun, maar het biedt wel inzicht in de achtergronden van dingen die we zien. Ik zag em voor het eerst en was geschokt.
http://m.youtube.com/watch?v=cjt_olYVm4U
(Who killed the Electric car full movie)

En dan nu 'the revenge of the electric car' zoeken en kijken. Het vervolg, mét Tesla.
 
Autovisie 6

Kritisch stukje over elektrische auto's.

- - - Updated - - -
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    764.6 KB · Views: 454
  • image.jpg
    image.jpg
    906.6 KB · Views: 429
  • image.jpg
    image.jpg
    859.3 KB · Views: 432
  • image.jpg
    image.jpg
    993.8 KB · Views: 428
  • image.jpg
    image.jpg
    930.7 KB · Views: 424
  • image.jpg
    image.jpg
    1,009.9 KB · Views: 423
  • image.jpg
    image.jpg
    809.8 KB · Views: 417
Het stukje van de MS lezen, is toch duidelijk te zien dat die man gepensioneerd is en totaal niet mee komt met de moderne tijd.
Hij heeft het totaal mis en vergeet gewoon de vernieuwende punten aan te halen waar juist veel mensen naartoe trekken.
Naja, blijf je helaas hebben met ouderwetse petrolheads die vast houden aan oude regels...