Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk dat Tesla eerder in Nederland zal uitbreiden dan in België gezien onze loonkosten.

Loonkosten? Ja, die zijn een van de hoogste, echter het is wel een beetje appels met peren vergelijken tussen NL en BE. Denk meer dat de stakingsbereidheid, de vele feestdagen welke in België wettelijke vrije dagen zijn en de arbeidstijdenwet denk ik meer een issue.
 
Loonkosten? Ja, die zijn een van de hoogste, echter het is wel een beetje appels met peren vergelijken tussen NL en BE. Denk meer dat de stakingsbereidheid, de vele feestdagen welke in België wettelijke vrije dagen zijn en de arbeidstijdenwet denk ik meer een issue.

Een van de redenen om voor Tilburg te kiezen ipv Vlaanderen was precies de stakingsbereidheid in de automobielindustrie in België.

En daar hebben we afgelopen maandag nog een schepje bovenop gedaan.
diegene die denk dat Musk naar België wil komen droomt.
 
diegene die denk dat Musk naar België wil komen droomt.

Inderdaad, er is net een Amerikaan vertrokken. Dat was niet omdat die eens zin hadden in een ander land als afwisseling.
Tesla heeft nu al miserie met de onlusten in de haven van Long Beach waardoor de P85Ds worden uitgeleverd zonder de nieuwe generatie zetels.
Ik ben al blij dat ze Tilburg hebben uitgekozen en daar nu uitbreiden. Is tenminste nog dicht bij huis voor ons Belgen.
 
En we hebben stroom van de winter...

Ouch! Dit antwoord had niet voor niks nummer #666.
icon_devil.gif
 
Last edited:
Ja. Net als 130 mogen rijden op de A2 :)

Alleen moeten ze dan obstakels als bussluizen wel even afvlakken.

Ik vrees dat de "mentaliteit" in Nederland waar we toch al worden gezien als een soort van belastingontduikers tot vervelende reacties gaat leiden.

Deel je vrees dat er dan mensen zullen zijn, die ontwetend je van de weg af drukken, klemzetten of snijden. Heb dit eens gezien bij iemand die onder begeleiding van politie over de vluchtstrook reed bij een file. Sommige mensen vertonen dan behoorlijk agressief gedrag.
 
Kan Victor zich toch volledig concentreren op zijn nieuwe baan bij FastNed, zoals ik al eerder adviseerde.
Grapje, hoor. Maar soms is de werkelijkheid absurder dan de wildste fantasie.

Wellicht dat Fastned Spijker zelfs kan helpen aan een doorstart. Gewoon de prijs per Kwh verhogen (heeft in hun business/reken model kennelijk toch geen invloed op het aantal klanten) :wink:

Maar.... ik gun het een merk als spijker, en een dromer (in positieve zin) als VM zeker om succes te hebben. Hij gaat er in ieder geval wel steeds voor, waar anderen niet durven....