Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Paul,
Ik had de streetview foto later toegevoegd, is best een steile schans daar omhoog naar de dijk.
Hier kwam hij vandaan, ik zie nu waar het mis ging, het woord STOP was weg gefreesd.

Ja, maar ik had al een reactie gegeven en die streetview foto stond er bij mij wel bij en bij jouw posting nog niet!? en heb ook F5 gedrukt... maar ok, het staat er... en ja, al staat er géén stop op de weg, had hij dan met 100+ haaks de bocht ongewild ofzo?
 
Eigenlijk niet echt dit draadje maar gezien de launch over de sprong over de vaart wil ik het toch hier maar even zetten.

Vandaag weer eens de echte Tesla-grinn gehad. We horen er niet zo veel meer over maar hij bestaat nog wel.
Op weg van Waalwijk naar Tilburg, weg in grote renovatie, kwam er een motorrijder achter me rijden die vond dat ik maar snel naar rechts moest. Het was geen echte racemotor maar wel een luidruchtige. Ik gaf hem ruimte en bij het volgende stoplicht stond hij vooraan en ik er achter.

Terwijl het nog rood was was hij druk bezig met toeren maken en zich voorbereiden op zijn launch. Toen het licht groen werd ging hij er met veel kabaal vandoor en ik wilde eens zien hoe wij het ervan af zouden brengen.
Hoewel hij druk schakelend probeerde zo snel mogelijk vaart te krijgen trapte ik alleen maar accelerator in en de motor bleef voor mij rijden maar liep geen meter uit.

Toen heb ik iets gezegd van "Dit is mooi !!" en mijn vrouw keek mij eens aan.

De kinderen achterin hadden er waarschijnlijk niet eens veel van gemerkt omdat het in "één haal" gaat.

Bij 120 heb ik de auto keurig weer laten terugvallen, zoals dat hoort.

Maar mooi moment, ook voor een gewone S 85. Natuurlijk zou ik geen kans hebben bij een echte racemotor maar deze zal een 0 - 100 tijd hebben gehad van rond 5 seconden en dat is natuurlijk ook best snel.