Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Meneer de Vries schaar ik bij deze onder de noemer "zeer slecht geïnformeerde blaataap" man man man wat een tenenkrommend stukje...

Vwb Autoblog is het mooi om te zien dat de verstokte fossiel reageerders tegenwoordig flink wat tegenspraak krijgen van e-rijders, mooie trend.

Voor de zekerheid meld ik maar even dat dit geen familie is :). Net zo min als Peter R. overigens. Daar is mijn tv al op getraind, die gaat uit zodra het nasale geluid hoorbaar wordt....
 
@ Swijntje Stond je niet op Instagram met een testrit van een Tesla ?

Klopt. Half november vorig jaar ben ik overgehaald om 'gewoon eens een ritje te maken' in een Model S, terwijl ik al had aangegeven dat ik het echt teveel geld vond voor een auto. Maarja, goede verkoper maar vooral een geweldige wagen. Twee weken later heb ik de bestelling gedaan waar ik hopelijk snel van kan genieten.
 
Klopt. Half november vorig jaar ben ik overgehaald om 'gewoon eens een ritje te maken' in een Model S, terwijl ik al had aangegeven dat ik het echt teveel geld vond voor een auto. Maarja, goede verkoper maar vooral een geweldige wagen. Twee weken later heb ik de bestelling gedaan waar ik hopelijk snel van kan genieten.


Mooie foto met die AP !!! Binnenkort je pakketje ophalen zag ik.