Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Kwam vandaag dit filmpje tegen. Erg mooi filmpje wat EV's volgens Bloomberg kunnen doen met de olieprijzen.
Staat ook al ergens in 't internationale deel zag ik net dus sommigen zullen 'm wel al gezien hebben.

Here's How Electric Cars Will Cause the Next Oil Crisis

Kijk vooral eens naar hoe snel ze verwachten dat dit al kan gebeuren, da's pas echt genieten.

Daar word ik blij van :smile:
 
ze zullen best wel Tesla gevraagd hebben.. maar konden uiteindelijk niet om een Tesla heen: iedereen weet dat hij (als een van de eerste) elektrisch rijdt.. sterker, kom wellicht nog aan de orde in de serie... dus ja " overtuiging" ?

Net naar Lubbers gekeken. Mooie Tesla weer in beeld. Even de aftiteling afgekeken. Bij rijtje "met dank aan" stond niet Tesla dus geen sponsoring maar uit overtuiging. Goede zaak.
 
Kwam vandaag dit filmpje tegen. Erg mooi filmpje wat EV's volgens Bloomberg kunnen doen met de olieprijzen.
Staat ook al ergens in 't internationale deel zag ik net dus sommigen zullen 'm wel al gezien hebben.

Here's How Electric Cars Will Cause the Next Oil Crisis

Kijk vooral eens naar hoe snel ze verwachten dat dit al kan gebeuren, da's pas echt genieten.

En dan lees je dit net: Brandstof belangrijkste Nederlandse exportproduct | NOS

Laten we hopen dat we daar snel vanaf zijn.
 
En dan lees je dit net: Brandstof belangrijkste Nederlandse exportproduct | NOS

Laten we hopen dat we daar snel vanaf zijn.

Laten we hopen dat we slim genoeg zijn om daar snel wat anders voor te vinden...

Het gaat om een hoop geld en werkgelegenheid. Volgens mij is dat ook een van de hoofdredenen van het achterblijven van de NL doelstellingen. Angst en gebrek aan visie en creativiteit.
 
http://ponpersportaal.nl/audi/2016/...te-auto-met-elektrisch-aangedreven-compressor

Dit wordt de grote concurrent: voorsprong door techniek 48v accu! EN Electrisch rijden .... uhhhm, de compressor is electrisch aangedreven.

Meest krachtige diesel SUV met 4,8 seconden (dus bij elk stoplichtsprintje legt hij het al af tegen een 90D.... zou wel mooi zijn om m tegen een L te testen.... of ben ik nu te bevooroordeeld?:biggrin: